در این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم با تکه های چرم، ساخت گل چرم را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش دهیم. برای این کار می توانید از یک کیف کهنه که دیگر وسایل چرمی که دیگر استفاده نمی شود، کمک بگیرید و با استفاده از آنها گل چرم را درست کنید. تمامی کیف های مجموعه ی پرچرم از چرم مرغوب و باکیفیت تهیه می شود و در طراحی و دوخت آن ها ظرافت و دقت بسیاری به کار می رود و مهم ترین اصل در کیف دوزی داشتن وسواس و دقت به جزئیات می باشد.

 

 

آموزش ساخت گل چرم

 

وسایل لازم:

چراغ الکلی

فندک

سنبه مخصوص پرچ

پرچ

مشته

چرم در سایزهای مختلف

 

 

امروز برای شما دو مدل گل را آموزش می دهیم. یک مدل گل صاف و دیگری گل چرم حالت دار. چراغ الکلی را روشن می کنیم و با نگه داشتن چرم در کنار آتش آن را حالت دهیم. همه ی گلبرگ ها را به وسیله حرارت چراغ الکلی حالت می دهیم و چرم در اثر حرارت دیدن خشک تر می شود و حالت می گیرد. به همین ترتیب تمامی گلبرگ ها را حالت می دهیم.

 

 

پس از اینکه گلبرگ ها را حالت دادیم آن ها را با استفاده از سنبه مخصوص و پرچ، پرچ می کنیم. و آنها را روی هم قرار می دهیم و گل چرم ما به همین سادگی آماده می شود. در کارگاه پرچرم قصد داریم از این پس ویدئوهای آموزشی ساخت وسایل چرمی را برای شما آماده کنیم و کم کم به ویدئوهای آموزشی ساخت کیف چرم هم خواهیم پرداخت.

 

 

اگر ویدئوهای ما را از ابتدا تاکنون مشاهده کرده باشید می توانید تکنیک های کار با چرم را به راحتی فرابگیرید و بتوانید کیف و دیگر وسایل چرمی تهیه کنید و پس از حرفه ای شدن در این کار، آنها را به فروش برسانید.

 

 

برگشت به بالا