ست کردن کیف و کفش 

 

ست کردن کیف و کفش با دیگر اجزای استایل شما راه های بسیار زیادی دارد که شما می توانید با انجام دادن آنها استایل خود را از یکنواختی دربیاورید و استایل های زیبایی را در پوشش خود داشته باشید. امروز در سایت پرچرم قصد داریم تا ترفندهای ست کردن کیف و کفش را به شما آموزش دهیم تا با استایل شیک خود در جمع های دوستانه و قرار ملاقات های خاص خوش بدرخشید.

 

1. از یک تناژ رنگی استفاده کنید :

 

 از دیرباز ست کردن رنگ کیف و کفش به صورتی که دقیقا یکسان و همرنگ باشند را فرا گرفته ایم و به کار می بریم . اما نکته ای که بهتر است برای ست کردن کیف و کفش در نظر بگیریم ، استفاده از یک تناژ رنگی در استایل خود می باشد . به این صورت که اگر از کیف زرشکی استفاده می کنیم ، از کفش صورتی یا سایر رنگ های هم خانواده ی زرشکی استفاده کنید . این کار هم زیبایی بصری فوق العاده ای در تیپ شما ایجاد می کند و هم خیال شما را از بابت همرنگ بودن کیف و کفش راحت می می کند .

 

 

2. از یک جنس استفاده کنید :

 

کفش جیر را با کیف چرم تصور کنید ! فارغ از رنگ آن ، نا هماهنگ بودن جنس این دو ، ضربه ی بزرگی به خوش استایلی شما می زند . هم جنس بودن این دو ، زیبایی خاص و شیکی را برای استایل شما رقم می زند .

 

 

3. رنگ های مکمل :

 

اگر کیف و کفش نا همرنگی دارید اما هر دو کنار هم زیبا به نظر می رسند و کیفیت فوق العاده ای دارند ، به شما پیشنهاد می کنیم از ترفند رنگ های مکمل استفاده کنید . به عنوان مثال کیف قهوه ای را با رنگ های بژ ، خردلی ، کرم می توان ست کرد . که استایلی بسیار شیک و جذاب برای شما به ارمغان می آورد .

 

 

4. ترکیب رنگ های شارپ و خنثی :

 

 رنگ های روشن و به اصطلاح جیغ مانند : قرمز ، زرد ، بنفش و ... در رده ی رنگ های شارپ قرار می گیرند . رنگ های خنثی مانند : طوسی ، سفید ، خاکستری و مشکی جزء رنگ هایی هستند که با همه ی رنگ ها ست می شوند . اگر کفش یا کیف رنگ روشنی خریداری کرده اید و کیف و کفش ست آن را ندارید ، جای نگرانی نیست ! می توانید آنها را به راحتی با کیف و کفش های رنگ خنثی ست کنید .با این کار به بیشتر دیده شدن آن کیف یا کفش خوش رنگ کمک کرده اید.

 

 

5. سایز را فراموش نکنید !

 

کیف های مورد استفاده برای مهمانی ها غالبا ، کوچک و دستی هستند که به کیف های کلاچ معروف اند. انتخاب یک کفش چرم یا کفش های براق ، به همراه کیف های دستی کوچک برای یک مهمانی و دورهمی بسیار زیبا و شیک می باشد .

 

 

نتیجه گیری:

 

امیدواریم این راه ها برای شما موثر بوده باشد و همچنین می توانید از رنگ های شاد و خاص در استایل خود را استفاده کنید و قانون کیف و کفش ست را تغییر بدهید و مثلا کیف را با شال و روسری خود و کفش هایتان را با شومیز یا تاپی که زیر مانتو می پوشید ست کنید تا استایل جدید و به روزی داشته باشید.

برگشت به بالا