استایل تابستانی مورد علاقه اکثر خانم ها و دختران جوان می باشد. زیرا تابستان فصلی است که می توان لباس های با رنگ های شاد و متفاوت پوشید و استفاده از دامن و پیراهن های خنک ساحلی بسیار ترند می باشد. اگر دوست دارید یک استایل شیک و زیبا مخصوص تابستان داشته باشید، ما را تا پایان این مطلب از سایت پرچرم همراهی کنید.

 

جنس لباس تابستانی

در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و به تبع آن تعریق زیاد بهتر است از لباس هایی با جنس نخ، کتان و یا پنبه استفاده کنید. همچنین رنگ های روشن گرما را به خود جذب نمی کند و شما را خنک تر می کند.

 

استایل تابستانی:

 

انتخاب اول مانتو گشاد


در این فصل یکی از انتخاب های شما می تواند مانتوهای گشاد باشد که در مدل های متنوع و رنگ های بسیار زیبا و شاد در بازار موجود است. یک مدل از این مانتوها، مانتوهای عبایی هستند. این مانتوها مانند عبا بلند و جلو باز هستند. بنابراین از لحاظ سبکی و خنکی برای فصل تابستان یکی از گزینه های همیشگی پیش روی شیک‌پوشان است.


یکی دیگر از انتخاب های شما، مانتوهای کیمونو می باشد که در طرح های کوتاه و بلند هستند اما جنس اغلب همه‌ی آنها نخ است. ویژگی این نوع مانتوها گشاد بودن آستین های آن است.

 

مانتو عبایی

 

یکی دیگر از انتخاب های شما در فصل تابستان می تواند مانتوهای جلو بسته ای باشد که جنس سبک و خنکی دارند و همچنین تراکم پارچه به اندازه ای است که دیگر نیازی به پوشیدن لباس در زیر مانتو نیست. این مانتوها کوتاه و تا روی زانو هستند. اغلب این مانتوها برای پوشیدن راحت‌تر و دارای 2 یا 3 دکمه با فواصل کم نسبت به هم و در بالا تنه مانتو هستند.

 

یکی دیگر از مجموعه مدل های مانتوهای گشاد در تابستان، مانتوهای جلو بسته است که دارای قزن می باشند. قد این مانتوها هم بلند و هم کوتاه است. اما آستین مانتو کوتاه و مچ دست و یا بالاتر دیده می شود و اغلب در پایین آستین، کش دارند.

 

استایل تابستانی


مانتوهای حریر، جزو شیک ترین مانتوهای تابستانی است که از سبکی و خنکی بیشتری برخوردارند، اما نیاز به مراقبت بیشتری هم دارند. این مانتوها در دو مدل جلو باز و جلو بسته در بازار وجود دارد.

 

انتخاب دوم پیراهن ساحلی


در فصل تابستان، گاهی آنقدر هوا گرم و یا شرجی است که پوشیدن شلوار باعث عرق سوز شدن و بیماری های پوستی می‌شود. در این شرایط می‌توان از پیراهن های ساحلی در زیر مانتوهای جلو باز و خنک خود استفاده کنید. اغلب مانتوهایی که بر روی پیراهن ساحلی پوشیده می‌شوند، از جنس حریر هستند، اما اگر از جنس نخ با تراکم کم هم باشد مشکلی ندارد. مهم این است که لباس های ساحلی، شما را از پوشیدن شلوار بی نیاز می کند.

 

پیراهن ساحلی

 

پیراهن های ساحلی معمولا در رنگ های بسیار شاد تولید می شود و پارچه آنها اغلب گل دار و یا دارای طرح های بسیار زیبایی است. در ابتدا پیراهن های ساحلی بلند به بازار آمدند که با توجه به استقبال خانم ها مدل های کوتاه تر آنها نیز روانه بازار شده است که استایل شما را از یکنواختی بیرون می آورد.

 

انتخاب سوم شلوار بگ یا گشاد


یکی دیگر از استایل های تابستانی دختران، پوشیدن شلوارهای گشاد (شلوار بگ) است. این شلوارها به قدری گشاد هستند که از دور مشابه دامن هستند. به همین علت به آنها شلوار دامنی نیز می‌گویند. شلوارهای دامنی در دو نوع عادی و مجلسی در بازار به فروش می‌رسد. نوع مجلسی آن گشادتر، نازکتر و دارای چین بیشتری است.

 

شلوار بگ یا گشاد


اخیرا شلوار دامنی های جین نیز به بازار آمده است که شما می‌توانید با آن استایل اسپرت تری داشته باشید. شلوار دامنی‌های کوتاه هم این روزها بسیار ترند شده است که مورد استقبال دختران نوجوان و جوان قرار گرفته است.

 

انتخاب چهارم صندل


صندل ها یکی از پرطرفدارترین مدل های کفش در بازار هستند که هر ساله در طرح های مختلف روانه بازار می شود. زیرا صندل ها راحتی بسیار زیادی دارند و چون خنک هستند طرفداران زیادی دارند. صندل‌ها می‌توانند بدون بند، دارای بند کوتاه و یا دارای بند بلندی باشند که به دور پا پیچیده می‌شود. اغلب صندل‌ها بدون پاشنه هستند اما نوع پاشنه‌دار آنها نیز تولید می‌شود.

 

صندل تابستانی

 

انواع صندل‌های دخترانه و زنانه شیک در جنس‌های چرم، پارچه‌ای و پلاستیک تولید می شوند. جنس صندل‌ها پارامتری تاثیرگذار بر روی دوام و قیمت صندل‌هاست. رنگ و طرح صندل ها نیز از تنوع بالایی برخوردار است و تقریبا می‌تواند سلیقه های مختلفی را با خود همراه کند.

 

انتخاب پنجم دامن

دامن در استایل تابستانی این روزها بسیار ترند شده است و شما می توانید از مدل های مختلف دامن پارچه ای ،نخی، جین و ... خریداری کنید و یک استایل شاد و خنک داشته باشید. برای هماهنگی بهتر می توانید همراه با دامن از یک شومیز زنانه استفاده کنید. دامن هایی که در بازار وجود دارند، از انواع پلیسه‌ای، دکمه‌دار و ساده تشکیل شده‌اند. برای داشتن استایل دخترانه و اسپرت، می‌توانید از دامن به همراه کفش کتانی استفاده کنید.

 

دامن تابستانی

 

انتخاب ششم سارافون 


سارافون‌ ها با جنس های مختلف الیاف پنبه و یا نخ در بازار وجود دارند. سارافون‌های صد‌ در صد پنبه، مناسب فصل پاییز است اما سارافون‌های نخی که می‌توانید براحتی آنها را با شلوار و پیراهن‌های مختلف ست کنید، مخصوص فصل تابستان و بهار است.

 

سارافون

 

سارافون‌ همان مانتو‌ بی آستین است به همین علت باعث خنک‌تر شدن آن‌ها می‌شود. تکه دیگری که معمولا همراه با سارافون خریداری می‌شود، زیر سارافونی‌هایی هستند که اغلب به صورت تک‌ رنگ در بازار پیدا می‌شوند. سارافون را می توانید با شلوار گشاد، مام فیت یا مام استایل به راحتی ست کنید.

 

الگوی ساده: این استایل شامل پیراهن‌های ساده، شلوارهای کوتاه یا طولانی، و پوشیدنی‌های سبک است. برای این استایل رنگ‌های تابستانی مثل زرد، نارنجی، صورتی و آبی روشن می‌توانند استفاده شوند.
 
 
 
استفاده از جین: جین به عنوان یک جزء متعارف از لباس‌های تابستانی دخترانه به شمار می‌رود. شما می‌توانید از شلوارهای جین کوتاه، تن‌پوش‌های جینی، و یا کت‌های جینی استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید با جین‌های رنگی و طرح‌دار ترکیبی جالب از لباس‌های خود ایجاد کنید.
 
 
 
لباس‌های ماکسی: لباس‌های ماکسی برای تابستان مناسب هستند. این لباس‌ها شامل یک لباس طولانی و سبک هستند که در تمام فصول قابل استفاده است. برای استایل تابستانی دخترانه شیک، رنگ‌های تیره‌ای مثل آبی نفتی، سبز تیره و خاکستری با رنگ‌های تابستانی مثل صورتی و زرد ترکیب شوند.
 
 
 
تن‌پوش و شلوارک: این استایل شامل پوشیدن یک تن‌پوش و شلوارک کوتاه یا طولانی است. در این حالت، رنگ‌های تابستانی مثل آبی، سبز، صورتی و زرد روشن به کار گرفته می‌شوند.
 
 
 
پوشیدن کفش‌های راحت: برای استایل تابستانی دخترانه شیک، کفش‌های راحت و لطیف مانند صندل و بالرینا بهترین گزینه‌ها هستند. رنگ‌های تابستانی مانند زرد، صورتی و سبز می‌توانند با لباس‌های شما ترکیب شوند.
 
 
 
استفاده از جواهرات ساده: برای درج کمی تنوع، می‌توانید از جواهرات ساده و ظریف مثل گردنبند، دستبند و حلقه استفاده کنید. رنگ‌های طلایی و نقره‌ای پوشیدنی‌های خوبی هستند که با تقریباً هر شیء ترکیب می‌شوند.
 
برگشت به بالا