کوله پشتی

 

انواع کوله پشتی در بازار موجود است که بسته به نیازتان می توانید یکی از آنها را خریداری کنید. کوله پشتی های فانتزی با طرح ها و رنگ های زیبا تولید می شود که مناسب استفاده رومزه می باشد و جنس های جین، چرم، پارچه ای، کتان و ... دارد که بیشتر مورد استفاده قشر نوجوان و جوان می باشد. 

 

اما کوله پشتی ها به جز نوع فانتزی انواع دیگری نیز دارند که مناسب باشگاه، مسافرت کوتاه، دوچرخه سواری و ... می باشند و در طرح های مختلف تولید شده است و هم خانم ها و هم آقایان می توانند براساس سلیقه شان یکی از این مدل ها را انتخاب کنند.

 

 

کوله پشتی ها :

کوله پشتی دو بند : کیف های بزرگ و جاداری هستند که به صورت دو بندی روی دوش قرار می گیرند ، مناسب حمل لپ تاپ ، کتاب و دفتر ، حتی وسایل کوهنوردی نیز می باشند . این کیف ها در طرح ها و سایز های مختلف ساخته شده اند . شواهد نشان داده است که استفاده از این کیف ها به 3300 سال پیش از میلاد باز می گردد.

 

 

کوله های بندی :

این کوله های سبک و کاربردی با بند یا طنابی بسته می شوند ، این کوله پشتی ها اغلب مورد استفاده روزمره ، باشگاه یا مسافرت های کوتاه می باشند .

 

کوله بندی

 

کوله پشتی های یک طرفه :

این دسته از کوله ها مخصوصا در سایز های کوچک ، مناسب افرادی است که در روز وسایل ریز و درشت زیادی را با خود حمل می کنند . این کیف ها سبک و دارای حمل راحتی هستند .

 

کوله پشتی ستچل  :

این نوع کیف ها فرمی کلاسیک و زیبا دارند ، غالبا این کوله پشتی ها از چرم ساخته می شوند. کوله پشتی طرح دیبا در رنگ های شیک و زیبا در مجموعه تولیدی پرچرم تولید می شود.

 

کوله پشتی چرم

 

کوله پشتی های چرخ دار :

این نوع از کوله ها مناسب افرادی ست که سفرهای کوتاه مدت دارند ، که علاوه بر جای گیری وسایل و لباس هایتان به وسیله ی چرخ حمل آنها راحت تر هم شده است .

 

کول پشتی چرخ دار

 

کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری :

این نوع کوله پشتی به گونه ای طراحی شده اند که مناسب ارگونومی بدن می باشد و به مهره های کمر آسیبی نمی زند . این کوله ها قابلیت شستشو دارند ، و به وسیله بند هایی که دارد ، در جلوی سینه و زیر شکم بسته می شود.

 

کوله پشتی دوچرخه سواری

 

برگشت به بالا