خرید کیف چرم زنانه

 

خرید کیف چرم زنانه مناسب برای اکثر خانم ها یک دغدغه مهم محسوب می شود و باید قبل از انتخاب و خرید کیف چرم، نکاتی را در این باره بدانند تا بتوانند محصولی مناسب خریداری کنند و بسته به نیازشان از آن استفاده کنند. کیف های چرم به دلیل ماندگاری بالا و همچنین کیفیت چرم استفاده شده در آن دوام بالایی دارند پس اگر یک کیف مناسب خریداری کنید می توانید سال های سال از آن استفاده کنید.

 

نکاتی را که در این مطلب بیان می کنیم به شما کمک می کند که کیف مورد نظرتان را درست شناسایی و خریداری کنید تا در اکثر موقعیت ها بتوانید از آن استفاده کنید و استایلی زیبا و جذاب داشته باشید. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

راهنمای خرید کیف چرم

 

کیف ساده انتخاب کنید

اگر می خواهید از یک کیف در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم کیفی با طرح و نقش ساده انتخاب کنید که برای همه جا قابل استفاده باشد. کیف های چرم در عین سادگی بسیار شکیل و زیبا هستند و بخاطر تنوع در رنگ و طرح دست شما را در انتخاب محصول مناسب باز می گذارد.

 

خرید کیف چرم زنانه

 

کاربرد کیف تان چگونه است؟

اگر می خواهید برای میهمانی های دوستانه و یا قرارهای داخل کافه و رستوان کیف بخرید، کیفی انتخاب کنید که نه زیاد بزرگ باشد و نه خیلی کوچک و مجلسی، بهتر است یک کیف با سایز متوسط خریداری کنید.

 

اگر قصد خرید کیف برای یک مجلس عروسی یا میهمانی رسمی را دارید، باید کیفی بخرید که زیاد بزرگ نباشد و فقط به اندازه ای باشد که گوشی موبایل و چند قلم لوازم آرایشی در آن جای بگیرد.

 

اگر برای محل کار قصد خرید کیف دارید، باید یک کیف اداری چرم با کیفیت خریداری کنید، که نه تنها بزرگ و جادار باشد، بلکه جای نگهداری تبلت و یا لپ تاپ هم داشته باشد، که شما دیگر نیاز به کیف جداگانه ای برای حمل این لوازم نداشته باشید.

 

ست کردن کیف با رنگ لباس

 

در این مورد هم اگر قصد دارید کیف را برای اکثر مکان ها استفاده کنید، باید کیف به رنگ خنثی انتخاب کنید تا بتوانید آن را با تمام لباس هایتان ست کنید.رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و سبز تیره، با رنگ های دیگر به راحتی ست می شود. مثلا رنگ قهوه ای می تواند با لباس های کرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز با نارنجی و زرد نیز ترکیب خوبی را تشکیل می دهد و مشکی را که می توانید با اکثر رنگ ها ست کنید و به طور کل پرفروش ترین رنگ می باشد.

 

جنس کیف بسیار مهم است

جنس به کار رفته در تولید کیف بسیار مهم است. کیف های چرم با کیفیت های مختلفی تولید می شوند و بهتر است کیف چرم را از برندی تهیه کنید که محصولات با کیفیتی را تولید می کند. در انتخاب کیف به نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف نیز توجه کنید. مجموعه پرچرم یکی از برندهای مشهوری است که کیف های باکیفیت و مرغوبی را تولید می کند.

 

کیف چرم کراس بادی

 

ست کیف و کفش

بهتر است جنس کیف و کفش با هم هماهنگ باشد تا رنگ، مثلا یک کیف ورنی با کفش جیر همخوانی ندارد و زیبایی بصری خاصی ایجاد نمی کند. سعی کنید کیف و کفش تان را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید، مخصوصا در خرید کیف اداری و یا مجلسی این قضیه بیشتر به چشم می آید و کیف های اسپرت چرم را می توانید با هر کفشی ست کنید.

 

توجه به جیب های کیف

اگر جزو افرادی هستید که وسایل زیادی را در کیف تان قرار می دهید، بهتر است کیفی را خریداری کنید که دارای جیب های داخلی و یا خارجی باشد، زیرا به شما کمک می کند که کیف تان نظم بهتری داشته باشد و وسایل مورد نیازتان را به راحتی پیدا کنید

 

خرید کیف چرم اصل

برای خرید محصول چرم اصل و با کیفیت آن را از فروشندگان معتبر خریداری کنید، دوخت کیف را مقایسه کنید. یراق آلات به کار رفته را ببینید و کیفیت آن را در نظر بگیرید.

 

قیمت کیف

یک کیف خوب و باکیفیت همیشه قیمت بالاتری نسبت به یک کیف معمولی خواهد داشت، اما همیشه گران ترین محصول دارای کیفیت بالایی نیست و باید در این زمینه مهارت پیدا کنید تا بتوانید کیف چرم اصل و طبیعی را تشخیص دهید. اما قطعا کیف های ارزان دوام کمی دارند و کاملا مشخص است که از چرم طبیعی و باکیفیت در تولید آنها استفاده نشده است.

 

خرید کیف چرم زنانه

 


نکات کلی خرید کیف چرم زنانه:

 

1- کیف های چند منظوره مانند کیف دوشی کمری،کیف دوشی دستی،از جمله مدل هایی هستند که به افرادی که در طول روز فرصت عوض کردن کیف شان را ندارند اجازه می دهند با روش مختلفی آن را حمل کنند.

 

2- اگر در طول روز فقط چند قلم مانند موبایل، کارت و پول و دسته کلید را نیاز دارید، کیف های کوچک زنانه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، زیرا هم حمل آن راحت است و هم اینکه باعث خستگی شما نمی شود.

 


3- اگر وسایل زیادی را حمل می کنید و دوست ندارید داخل کیف تان نامرتب باشد و کسی محتویات کیف شما را ببنید، کیف های کوله ای و یا کیف های دوشی انتخاب مناسبی برای شماست.
 

 

4- در خرید کیف به نوع آستر به کار برده شده در داخل کیف، جنس کیف، یراق آلات، زیپ، جیب و حتی مارک کیف دقت کنید. زیرا یک کیف مناسب زمانی ایده آل است که بر اساس نیاز شما انتخاب شود.

برگشت به بالا