فروش سازمانی کیف چرم

 

فروش سازمانی کیف چرم یکی از اصطلاحاتی است که این روزها بر سر زبان افتاده است. فروش سازمانی یک قرارداد بزرگی است که بین دو شرکت بسته می شود، در این قرارداد یک شرکت تولید کننده، محصولات و یا خدمات خود را به یک شرکت خریدار می فروشد و یا ارائه می دهد. شرکت خریدار در اصل این محصولات را برای کارمندان خود و یا خانواده هایشان خریداری می کند و در مناسبتی مهم به آنها هدیه می دهد و یا شرایطی را برای کارمندان در نظر می گیرد که بخشی از هزینه این محصولات را بپردازند.

 

در واقع بسیاری از کارفرمایان بخشی از هزینه خرید را متقبل می شوند و برای کارمندان شرایطی را در نظر می گیرند و این شرایط را از شرکت تولید کننده و یا ارائه دهنده محصول و خدمات درخواست می کنند.

 

فروش سازمانی کیف پرچرم

 

وقتی افراد شاغل در یک شرکت همه از یک برند، لباس و اکسسوری های مورد نیازشان را خریداری کنند، ظاهر افراد بسیار شیک و یک دست می شود و هر کسی از دیدن این هماهنگی لذت می برد. استفاده از کیف های اداری با کیفیت و همچنین دیگر اکسسوری های چرم قطعا این جذابیت بصری را بالا می برد.

 

مجموعه ی تولیدی پرچرم قطعا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، زیرا تنوع بسیار زیادی در محصولات دارد و همچنین کیفیت محصولات بسیار بالاست و قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

فروش سازمانی کیف چرم

 

هدیه سازمانی 

 

پاداش و تقدیر سازمانی ،یکی از بهترین روش ها برای رضایت کارکنان است. همچنین بسیاری از شرکت های بزرگ در سمینارها و همایش ها، هدیه هایی را برای مشتریان خوب خود در نظر می گیرند که باعث افزایش محبوبیت و همچنین حفظ مشتریان وفادار می شود.


 

فرق هدیه سازمانی با فروش سازمانی در این است که کارفرما بهای کالا و خدمات را پرداخت می کنند و کارکنان نیازی به پرداخت هزینه نخواهند داشت و محصولات خریداری شده توسط کارفرما به صورت هدیه در اختیار کارکنان قرار می گیرد.

 

 

هدیه دادن به کارمندان نه تنها بهره وری آنها را افزایش می دهد بلکه به مجموعه دلگرم تر می شود و نهایت تلاش خود را برای پیشبرد هدف های شرکت انجام می دهند، زیرا می دانند که پیشرفت شرکت موجب پیشرفت آنها نیز می شود هم از لحاظ جایگاه کاری و از لحاظ سطح درآمدی.

 

فروش سازمانی کیف چرم

 


مزایای خرید هدیه سازمانی از پرچرم


 

واحد فروش سازمانی کیف چرم برند پرچرم می تواند مجموعه ای متنوع و با کیفیت از هدایای سازمانی و تبلیغاتی تولید شده از چرم طبیعی مرغوب را با شرایط ویژه و تخفیف های بسیار مناسب برای شما فراهم کند. 

 

1-بهره مندی از تخفیف های عالی و همچنین استفاده از جشنواره ها

2-امکان پرداخت بهای کلا به صورت اقساطی با شرایط ویژه

3-تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن

4-بسته بندی شیک و بسیار زیبای محصولات

5-ارسال به سراسر ایران 

برگشت به بالا