کوله پشتی چرم و یا دیگر انواع کوله پشتی ها که با پارچه، کتان،چرم مصنوعی و .... ساخته می شوند نقش اساسی در استایل ما دارند. در گزارشی که سایت پینترست منتشر کرده است، مشخص شده است که بیشتر مردم اعتقادشان بر این است که کوله ظاهری جذاب و ایده آل به استایل می دهد.

 

استایل جذاب با کوله پشتی

کوله پشتی یکی از مدل های پرکاربرد کیف است که از کودکی با ما همراه است. کوله، یار دوست داشتنی ما در زمان مدرسه رفتن بوده است، برای رفتن به مسافرت و پیک نیک و گردش و ... هم قطعا نیاز به یک کوله داشته ایم که وسایل مان در آن قرار دهیم و به راحتی آن را حمل کنیم. اما از یک زمانی به بعد کوله پشتی وارد عرصه مد شد و با یک ظاهر جذاب و ایده آل، استایل متفاوتی را رقم زد.

 

جنس کوله پشتی

کوله پشتی در جنس های متنوع و رنگ های زیبا تولید می شود. کوله پشتی چرم، نه تنها ظاهر جذاب تری دارد بلکه استایل شما را گران تر نشان می دهد و همچنین این کوله ها دارای ماندگاری و دوام بسیار بالایی هستند و سال های سال همراه شما خواهند بود. امروزه چرم طبیعی در رنگ های متفاوتی وجود دارد که می توانید کوله پشتی چرم گاوی مرغوب، با رنگ دلخواه تان را خریداری کنید.

 

کوله پشتی چرم

 

اندازه کوله پشتی

نکته مهمی که در انتخاب یک کوله پشتی مناسب وجود دارد این است که زمان و چگونگی استفاده از آن را مشخص کنید. اگر وسایل زیادی دارید و برای گردش و مسافرت و ... نیاز به یک کوله دارید ،باید کوله پشتی با اندازه بزرگ انتخاب کنید که وسایل تان در آن جای گیرد.

 

اگر وسایل کمی دارید و از کوله پشتی برای تکمیل استایل و حتی برای دانشگاه و .... استفاده می کنید، کیف متوسط و یا کوچکی را انتخاب کنید که حمل آن برای شما آسان تر باشد و ظاهر شما را اسپرت تر نشان دهد.

 

اگر برای حمل لپ تاپ و ... احتیاج به یک کوله پشتی دارید حتما نوعی را بخرید که دارای ضربه گیر باشد و سلامت وسایل شما را تضمین کند.

 

رنگ کوله پشتی

کوله پشتی مشکی با تمام استایل ها به راحتی ست می شود و اگر شما اهل تنوع نیستید و فقط می خواهید یک کوله داشته باشید که هر جا و هر مکانی با هر استایلی از آن استفاده کنید قطعا رنگ مشکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

قهوه ای یا بژ؟

کوله پشتی با رنگ قهوه ای کم رنگ و یا بژ احساس سبکی را در فرد بر می انگیزد و کمی رسمی تر هستند زیرا این رنگ ها به رنگ های خنثی معروف هستند و با استایل مونوکروم هم می توانید آن ها را ست کنید.

 

این کیف ها با این رنگ ها برای استایل رسمی و جلسات کاری، انتخاب مناسبی به شمار نمی رود و بهتر است از یک کیف اداری چرم استفاده کنید. که استایل شما را باوقارتر و رسمی تر نشان می دهد.

 

قرمز و رنگ های جیغ

اگر دوست دارید کوله پشتی با رنگ های جیغ خریداری کنید باید استایلی با رنگ ملایم داشته باشید تا تنوع رنگی را حفظ کنید و ظاهرتان بیش از اندازه رنگی و شلوغ جلوه نکند.

 

کوله پشتی چرم طبیعی

 

کوله پشتی های آبی و قهوه ای

این دو رنگ برای کوله پشتی معجزه می کند و استایل شما را خاص تر و گران تر نشان می دهد، خصوصا اگر کوله پشتی چرم طبیعی بخرید. رنگ قهوه و آبی را حتما از طیف تیره تر انتخاب کنید، شلوار جین اسپرت با کوله آبی طیف تیره، ظاهر شما را بسیار جذاب نشان می دهد.
 

 

طوسی و خاکستری را با رنگ جیغ ست کنید

اگر کوله پشتی خود را به رنگ طوسی یا خاکستری انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که باید از رنگ های جیغ برای استایل تان استفاده کنید تا ظاهر شما را کسل کننده و بی روح نشان ندهد و رنگ و جلای زیبایی در استایل تان وجود داشته باشد.

 

 

روش‌های انداختن کوله پشتی

برخی از کوله پشتی ها دارای دسته های قابل تبدیل هستند و می توانید به روش های متفاوت از این کیف ها در استایل خود بهره ببرید. کوله پشتی را می توانید به صورت یک طرفه و دو طرفه استفاده کنید، که نوع یک طرفه برای مواقعی که وسایل کمی دارید و یا از کوله برای جذابیت استایل تان استفاده می کنید کاربرد دارد.

 

امیدواریم این مطلب مورد استفاده شما همراهان عزیز و دوست داشتنی سایت پرچرم قرار گرفته باشد و کوله پشتی ای را انتخاب کنید که با ظاهرتان بیشترین همخوانی را داشته باشد و همچنین کاربردی و شیک و با کیفیت باشد.

برگشت به بالا