کیف دسته چک چرم یکی از کاربردی ترین مدل های کیف چرم مردانه است که برای تحصیل داران شرکت ها و یا بازاریان و افرادی که کارشان به گونه ای است که زیاد با چک سر و کار دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کیف دسته چک مردانه در رنگ های متنوع تولید می شود و به دلیل فضایی که برای دسته چک ها در اختیار شما قرار می دهد، می توانید وسایل دیگری را نیز داخل آن قرار دهید.

 

کیف چک یک کالای لوکس و شیک برای آقایانی می باشد که از دسته چک شان زیاد استفاده می کنند. خانم ها نیز مخاطب این نوع کیف هستند اما آن ها مدل هایی که ظرافت بیشتری را دارد انتخاب می کنند. این کیف ها جایگزین مناسبی برای کیف پول هستند، زیرا فضایی برای کارت ، پول و ... دارد و حتی موبایل تان را می توانید در آن قرار دهید.

 

ابعاد کیف دسته چک

این کیف ها ابعاد بزرگتری نسبت به کیف های پول دارند و یک بند کوچک به کیف متصل می باشد که حمل آن را به صورت دستی آسان تر می کند. کیف دسته چک معمولا شبیه کیف کتی یا کیف پالتویی می باشد با این تفاوت که این کیف ها اغلب زیپ دار هستند و وسایلی که داخل شان قرار می دهید امنیت بیشتری دارند.
 

جنس کیف دسته چک

کیف دسته چک یک کالای لوکس و لاکچری محسوب می شود و به همین دلیل جنس آن ها اغلب از چرم طبیعی مرغوب می باشد و کسانی که متقاضی این نوع کیف ها هستند، انتخاب آنها کیف چک چرم اصل می باشد.

 

کیف پول چرم زیپ دار

کیف پول چرم زیپ دار به نوعی همان کیف دسته چک می باشد و به دلیل اهمیت محتویات داخل کیف، باید قفل و یا زیپ این نوع کیف ها دارای کیفیت بالایی باشد تا به راحتی باز نشود.

 

انواع کیف دسته چک

کیف های دسته چک در انواع مدل ها و رنگ ها تولید می شود که بیشتر چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی است. این کیف ها می توانند با قفل رمزدار، زیپ و یا نوار چرمی باز و بسته شوند که بسته به نظرتان می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.
 

مجموعه ی تولیدی پرچرم مفتخر است که مدل های شیک و جذاب کیف دسته چک چرم در رنگ بندی متنوع را تولید کرده است و شما می توانید از اینجا این محصولات را خریداری کنید.

برگشت به بالا