کیف پول

 

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کیف های پول زنانه و مردانه و نام آنها آشنا کنیم تا بتوانید برای خرید این محصولات اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید و براساس نوع نیاز و حتی کوچکی و بزرگی و مدل باز و بسته شدن آن، کیف پول مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید

 

 

کیف دستی :

این کیف های دستی مناسب حمل پول و همچنین وسایل روزمره می باشند، که در سایزهای مختلف تولید می شوند و عموما یک زیپ در قسمت بالایی آن دارد .

کیف پول دستی

کیف خرد :

این دسته از کیف ها که در مدل ها و جنس های مختلف ساخته می شوند برای جای سکه و وسایل ریز مناسب هستند ، عموما با یک دکمه بر روی کار بسته می شوند .

کیف کلیپسی :

این نوع کیف های مینیمال که از چرم یا پلاستیک ساخته می شوند ، به صورت کلیپسی بسته می شوند و به دلیل زیبایی ، طرافداران بیشتری نیز دارد.

کیف زنانه بزرگ :

این دسته برای نگه داری اسکناس بدون اینکه تا شوند ، ساخته شده اند. که آلبوم عکس (از 1 عدد تا بیشتر ) و یک جیب برای قرار گیری سکه نیز دارند . این کیف ها عموما با دکمه یا مگنت باز و بسته می شوند و به صورت دو یا سه لت موجود هستند.

کیف پول زیپی  :

این دسته مشابه کیف های زنانه معمولی هستند ، با این تفاوت که با زیپ باز و بسته می شوند، این مدل ها هم به صورت دو یا سه لت هستند.

کیف کارت یا جاکارتی :

این کیف ها جایگاه زیادی برای قرار گیری کارت های بانکی ، ویزیت و تبلیغاتی دارند و مناسب آقایانی می باشد که کارت بانکی های زیادی دارند.

 

کیف جیبی  :

این دسته از کیف پول ها که در جیب قرار می گیرند از وسط به دو یا سه قسمت تقسیم می شوند ، گزینه ی مناسب برای آقایانی است که می خواهند کیف پول همراهشان جای کمتری بگیرد . اسکناس در این کیف ها تا می شود اما کارت های بانکی به راحتی جا می گیرد .

 

کیف کتی یا پاسپورتی :

این دسته از کیف ها که غالبا از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند دارای جای کارت اعتباری ، مدارک و پاسپورت ، سکه و اسکناس می باشند و به صورت دستی حمل شوند یا در جیب کت و پالتو قرار می گیرند ، از این رو به آنها کیف پول های پالتویی نیز می گویند.

 

برگشت به بالا