برای خرید کاپشن مردانه باید یک سری نکات را بدانید و آن ها را رعایت کنید. کاپشن یکی از لباس های گرمی است که از اواسط فصل پاییز تا اوایل فصل بهار مورد استفاده قرار می گیرد. کاپشن ها معمولا اسپرت تر و غیر رسمی تر از انواع پالتوها هستند و کاربرد بیشتری از پالتوهای پاییزی و زمستانی دارند. به همین دلیل باید بدانید یک کاپشن خوب چه ویژگی هایی دارد و همچنین به نیازهای خودتان واقف باشید تا محصولی را بخرید که همیشه استفاده کنید، نه اینکه گوشه کمدتان خاک بخورد.

 

 

قیمت کاپشن مردانه:

عوامل بسیار زیادی دست به دست هم می دهند و قیمت یک محصول را مشخص می کنند. جنس، نوع دوخت، کیفیت زیپ، مارک و ... یک نکته مهم این است که نباید در خرید کاپشن زنانه و مردانه در فصل های سرد خسیسی کرد، و یک کار بی کیفیت را فقط به خاطر قیمت مناسب آن خریداری کرد. قیمت و کیفیت باید در راستای هم باشند و البته جنس گران تر همیشه به معنای جنس باکیفیت تر نیست. اگر می خواهید برای خرید لباس های زمستانی هزینه کمتری را بپپردازید به شما پیشنهاد می کنیم که یک ماه مانه به پایان فصل زمستان خرید خود را برای سال بعد انجام دهید چون اکثر فروشگاه ها در این زمان روی محصولات خود تخفیف های خوبی را قرار می دهند.

 

 

جنس کاپشن:

هنگام خرید کاپشن مردانه باید به جنس آن توجه ای ویژه ای داشته باشید. کاپشن ها جنس های مختلفی دارند از پشم و کتان گرفته تا چرم و خز، همچنین کاپشن هایی که جنس ضدآب دارند و داخل آنها پشم شیشه به کار رفته است. هر کدام از این مدل ها بسته به جنس شان و همچنین کیفیت آنها، قیمت های متفاوتی دارند و انتخاب یک محصول باکیفیت به شما و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید بستگی دارد.

 

 

اندازه کاپشن

یکی از نکات مهمی که باید در خرید کاپشن به آن دقت کنید، اندازه کاپشن می باشد. باید نمونه ای را خریداری کنید که در آن احساس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشید و حداقل بتوانید دو لباس ضخیم را زیر کاپشن خود بپوشید. همچنین نباید کاپشن بسیار گشادی را انتخاب کنید زیرا استایل شما را بهم مییریزد و شما را شلخته نشان می دهد. اندازه کاپشن باید به گونه ای باشد که وقتی دستان تان را می کشید سر آستین فاصله ای با مچ شما نداشته باشد و یا مقداری روی مچ را بگیرد وگرنه کاپشن به شما کوتاه است.

 

خرید کاپشن مردانه

 

ضد آب بودن:

این مساله بسیار مهم است که کاپشنی را خریداری کنید که ضدآب باشد. در طول پاییز و زمستان قطعا شرایط آب و هوایی مختلفی را تجربه خواهید کرد و یک روز ممکن است هوا آفتابی و خنک باشد و روز دیگر بارش باران و یا برف. به همین دلیل انتخاب و خرید یک کاپشن مردانه با لایه ی بیرونی ضدآب بسیار مهم است تا با خیال آسوده بتوانید در روزهای بارانی آن را به تن کنید. برای اینکه مطمئن شوید کاپشنی که خریداری می کنید ضدآب است باید به برچسب داخلی کاپشن و تعداد لایه های آن دقت کنید.

 

 

زیپ های ضد آب و مستحکم:

یکی دیگر از نکاتی که باید حتما در هنگام خرید کاپشن در نظر بگیرید ضد آب بودن زیپ های دوخته شده بر روی کاپشن است. گاهی اوقات کاپشن کاملا ضدآب است اما محتویات داخل جیب کاملا خیس شده است. اگر زیپ های کاپشن مستحکم نباشد و خوب بسته نشود، سرما به راحتی به داخل کاپشن شما نفوذ می کند و شما نه تنها احساس گرما نخواهید داشت بلکه سردتان خواهد شد.

 

 

لایه های ایزوله (لایه داخلی کاپشن):

لایه های ایزوله در واقع قسمت های داخلی کاپشن است که با پس زدن سرما و حفظ کردن حرارت داخلی بدن، باعث گرم تر شدن شما می شود. لایه های داخلی کاپشن ها دارای طیف متنوعی از لایه های ایزوله، الیاف مصنوعی، پشمی و ... هستند که با یک نگاه می توانید جنس آنها را تشخیص دهید.

 

 

کیفیت درزهای کاپشن:

قطعا دوخت یک کاپشن بسیار مهم است و درزهای کاپشن بسیار مهم تر! حتما قبل از خرید محصول را به دقت بررسی کنید که فاقد درز باز باشد و همچنین کیفیت دوخت درزهای آن بالا باشد تا از نفوذ سرما جلوگیری کند. اگر درزها با کیفیت خوبی دوخته نشده باشند با اولین باران و یا شستشو باز می شوند و کاپشن شما عملا بلا استفاده خواهد ماند.

برگشت به بالا