کفش چرم اصل که از چرم طبیعی مرغوب و باکیفیت تهیه شده باشد دارای ویژگی های منحصر بفردی است که می توانید با دانستن این ویژگی ها کفش خوب و مناسبی را بخرید و خیالتان از کیفیت چرم کفش، آسوده باشد. چرم طبیعی به دلیل کیفیتی که دارد، دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی است و همین امر بیشتر مردم را ترغیب می کند که کفش چرم خریداری کنند تا بتوانند سال ها از آن استفاده کنند و این قضیه در خرید چکمه و پوتین و بوت و نیم بوت مصداق بیشتری پیدا می کند.

 

مشخصات کفش چرم اصل

 

بوی خوب کفش چرم طبیعی

برای خرید محصولات چرم حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید زیرا برخی از فروشندگان با اسپری هایی تلاش می کنند به محصولات چرم مصنوعی خود بوی خوب چرم طبیعی بدهند. چرم طبیعی بوی خوبی می دهد و غیر ممکن است به یک فروشگاه چرم طبیعی مراجعه کنید و بوی خوب چرم را استشمام نکنید.

 

کفش چرم اصل


 

دوام و ماندگاری بالا

محصولات چرم طبیعی دارای طول عمر بالا و ماندگاری بسیاری هستند و سال های سال همراه شما خواهند بود. اگر از کفش چرم طبیعی اصل به خوبی نگهداری کنید طول عمر آن به 20 سال هم خواهد رسید. کفش های چرم بهترین انتخاب برای سلامت پاهای شما هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.
 


قابلیت تنفس پذیری چرم

بافت چرم به دلیل اینکه از پوست طبیعی حیوان است با سایر مواد اولیه مصنوعی متفاوت است. چرم طبیعی به اصلاح تنفس پذیر است و هوا از بافت و منافذش عبور می کند. جریان هوا مانع از رشد باکتری در پا می شوند و میزان تعریق در پاها را به شدت کاهش می دهندو افرادی که از چرم کفش استفاده می کنند، پاهای آنها بوی بد عرق نمی دهد و از این بابت خیال شان راحت است. کفش های تهیه شده از چرم مصنوعی و پلاستیکی به دلیل غیرقابل نفوذ بودن جریان هوا باعث بوی بد در پا می شوند. 

 

 

قابلیت محافظت بیشتر از پاها

چرم ماده ای باکیفیت و با طول عمر بالا است و به همین دلیل استفاده از کفش چرم محافظت از پاهای شما را چند برابر می کند. کفش های چرم طبیعی در برابر حرارت، ضربه و ... مقاوم تر از نمونه های مصنوعی خود هستند و حتی چرم طبیعی در مقابل شعله های آتش هم مقاوم تر از نمونه مصنوعی می باشد.

 

خرید کفش چرم طبیعی

 

سازگاری بیشتر با بدن انسان

چرم طبیعی به دلیل اینکه دارای مواد شیمیایی و مصنوعی نیست با بدن انسان سازگار می باشد و باعث می شواد شما در کفش چرم احساس راحتی و آسودگی بیشتری داشته باشید. چرم به دلیل بافتی که دارد قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارد و روی پاها فشاری ایجاد نمی کند و می توانید به راحتی پاهای خود را خم و راست کنید.
 

 

مقرون به صرفه بودن

خرید کفش چرم برای شما مقرون به صرفه تر است. ممکن است این نظر برای شما عجیب باشد اما چون کفش های چرمی دارای کیفیت بالایی هستند و طول عمربالایی دارند شما یک بار هزینه می کنید و چندین سال استفاده می کنید. به همین دلیل خرید کفش های چرم برای شما از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.
 

 

مراقبت و نگهداری آسان

محصولات چرم به مراقبت و نگهداری احتیاج دارند و البته نگهداری از این محصولات اصلا کار سختی نیست و بسیار آسان است. کافی است بعد از هر بار استفاده با دستمالی تمیز و کمی نم دار آن ها را پاک کنید. از قرار دادن و مچاله کردن کفش ها بر روی هم بپرهیزید و هرگز محصولات چرمی را در معرض نور خورشید قرار ندهید و چون باعث می شود رنگ محصولات تغییر کند.
 

استفاده از آب و شست و شوی محصولات چرم باعث آسیب بسیار فراوانی به آنها می شود. استفاده از روغن زیتون و همچنین روغن های طبیعی و یا روغن های مخصوص محصولات چرمی باعث افزایش طول عمر کیف یا کفش چرم شما می شود و همچنین برق و جلای خاصی به آنها می دهد. 

 

کفش چرم طبیعی مردانه

 

شیک و منحصربه فرد بودن

محصولات چرمی به دلیل ظاهر شیک و جذابی که دارند همیشه ترند هستند و می توانید محصولی را که خریداری کرده اید برای سال های سال استفاده کنید. استفاده از کیف و کفش چرم استایل شما را کاملا دگرگون می کند و به دلیل اینکه محصولات چرمی ظاهری خیره کننده دارند حسابی به استایل شما جلوه می دهند و شما را خاص تر نشان می دهند.

 

صنعت چرم یکی از پولسازترین صنعت ها در جهان است و به همین دلیل سودجویانی نیز در این عرصه وجود دارد که با استفاده از ترفندهای خاصی محصولات چرم مصنوعی را به جای چرم طبیعی می فروشند. بنابراین برای خرید محصولات چرمی از نوع کیف یا کفش و یا اکسسوری های مختلف بهتر است راه های تشخیص چرم طبیعی را بدانید و همچنین از فروشگاه های معتبر اقدام به خریداری کنید و از نوع چرم مطمئن شوید و حتما برگه ضمانت را از فروشنده دریافت کنید.

 

برگشت به بالا