تنها مرد خوشتیپ جمع بودن اعتماد به نفس زیادی به شما خواهد داد و قطعا همه نگاه ها به شما معطوف خواهد بود. خوش استایل بودن و توجه به نکات رفتاری می تواند این امر را برای شما ممکن کند و در جمع ها و میهمانی ها خوش بدرخشید. رفتار و اعتماد به نفس شما می تواند به شما کمک فراوانی کند و همه ی فاکتورها تاثیر متقابل بر هم دارند و باید به این نکته توجه کنید که لباس شما فقط وظیفه پوشش شما را به عهده ندارد و مردم با ظاهر و استایل شان مورد قضاوت قرار می گیرند.

 

هم برای خانم ها و هم آقایان باید پوشش به گونه ای باشد که نه تنها اعتماد به نفس بیشتری به شما بدهد بلکه احساس راحتی نیز کنید. لباسی که شما را معذب کند قطعا در پایین آوردن اعتماد به نفس شما نقش به سزایی خواهد داشت.

 

خوشتیپی آقایان

 

راه های مرد خوشتیپ بودن در جمع

 

ظاهر آرام غوغا می کند

آرام بودن و داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که به شما کمک می کند مرد خوشتیپ و خوش استایل جمع باشید. سعی کنید شمرده ولی با صدای رسا و محکم صحبت کنید. در جمع حضور پر رنگی داشته باشید و با دیگران دست بدهید و از انزوا و گوشه گیری به شدت بپرهیزید.

 

 

به طرز ایستادنتان دقت کنید

درست ایستادن و خم نشدن و قوز نکردن شما را بلند قامت نشان می دهد و همچنین نمایانگر وجود اعتماد به نفس شماست. در حالت نشسته هم سعی کنید شانه هایتان را عقب نگه دارید. جمع کردن شانه ها نشان دهنده اعتماد به نفس پایین و ضعف است.
 

مرد جذاب

 

کت مناسب را فراموش نکنید

با سرد شدن هوا و شروع فصل پاییز و زمستان استفاده از یک کت مناسب بسیار ضروری به نظر می رسد و تاثیر قابل توجهی در استایل شما دارد. با توجه به نوع استایل تان که رسمی، نیمه رسمی و یا اسپرت است کت مناسبی را انتخاب کنید. کت های چرم و غیر رسمی با رنگ های تیره و یا حتی خنثی می تواند جذابیت استایل شما را بالا ببرد و شما را خوشتیپ تر نشان دهد.
 

 

عینک آفتابی بزنید

استفاده از عینک آفتابی مخصوصا برای آقایان، تاثیر به سزایی در خوشتیپی آن ها دارد. سعی کنید عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما همخوانی داشته باشد تا تاثیر مثبتی بر استایل تان بگذارد. استفاده از عینکی که با صورت تان همخوانی ندارد قطعا تاثیر منفی در استایل شما خواهد داشت.
 

 

قانون شکن باشید

قانون هایی که در عرصه مد و لباس وجود دارد را بشناسید و آن ها را بشکنید و قوانین تازه ای خلق کنید. قانون هایی درباره استفاده نکردن رنگ مشکی و سرمه ای و یا مشکی و قهوه ای در کنار هم را نادیده بگیرید. هیچ اجباری در پیروی کردن از قانون های مد وجود ندارد و بدون توجه به این قانون ها لباس بپوشید و اجازه ندهید چیزی اعتماد به نفس شما را نشانه بگیرد.
 

مرد خوشتیپ

 

شلوار جین یک آیتم ضروری

شلوار جین یکی از ضروری ترین آیتم ها در کمد لباس آقایان می باشد. شلوار جین در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد و شما باید بسته به استایل تان یکی از این مدل ها و رنگ ها را انتخاب کنید. استفاده از جین های به رنگ تیره در این فصل بسیار ترند و جذاب است. اندازه جین باید در قسمت های پاچه شلوار و دور کمر و همچنین بلندی کاملا مناسب شما باشد. رنگ های طوسی تیره و همچنین مشکی و جین آبی تیره یا سرمه ای جزو رنگ های کلاسیک به شمار می روند و می توانید با لباس های مختلف آن را ست کنید.

 

 

قدرت ریش و ته ریش، تیر خلاص

مردانی که ته ریش یا ریش دارند قطعا جذاب تر دیده می شوند. هر ساله با استفاده از نظرسنجی هایی که در زمینه مد و زیبایی صورت می گیرد مشخص می شود که مردانی که ته ریش دارند برای زنان و دختران جذاب تر به نظر می آیند. ریش همچنین گزینه بسیار مناسبی برای مخفی کردن جوش ها و یا جای جوش است و صورت شما را صاف تر و زیباتر نشان می دهد.

 

برگشت به بالا