در این مطلب قصد داریم استایل شب یلدا را بیان کنیم و پیشنهاداتی ارائه کنیم که شب یلدای امسال خوش بدرخشید و استایل متفاوت و دلفریبی داشته باشید. یلدا بلندترین شب سال را به رسم پیشینیان خود جشن میگیریم و در کنار که دوستشان داریم از این جشن های ایرانی لذت می بریم و یکی از زیباترین رسم های ما ایرانیان می باشد که هر ساله برگزار می شود و همچنان جذاب و پرطرفدار است.

 

با نزدیک شدن به شب یلدا قطعا خانم ها به این فکر می کننده که چه لباسی برای این جشن بپوشند تا زیباتر به نظر برسند. شما می توانید هم استایل ماکسیمال و هم مینیمال داشته باشید و این به علاقه و نظر شما باز می گردد. می توانید از آیتم های کمد لباستان استفاده کنید تا استایلی جذاب خلق کنید و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

 

شب یلدا چی بپوشیم؟

 

خوش بدرخشید

اگر در اکثر میهمانی ها و روزهای دیگر سال و همچنین دورهمی ها طرفدار سبک مینیمال هستید و از رنگ های خنثی استفاده می کنید و به اصطلاح ساده پوش هستید، پیشنهاد ما این است جسور باشید و نقطه امن تان را فراموش کنید و از آیتم های دیگری برای پوشش خودتان استفاده کنید. استفاده از لباس های با پارچه های براق که با آیتم های ساده و بدون طرح ست شده اند می توانید پیشنهاد جذابی باشد و باعث شود شما به خوش پوش ترین فرد جمع تبدیل شوید.

 

خوبی این استایل شب یلدا در این است که بسیار بی دردسر است و می توانید از شلوار جین یا کتان ساده برای ست کردنش استفاده کنید و دیگر اجزای استایل تان هم می تواند کاملا ساده باشد چون از جذابیت کار قطعا کاسته نمی شود و همچنان استایل تان بسیار چشمگیر و زیبا به نظر می رسد.

 

استایل شب یلدا

 

کلاسیک بپوشید

پارچه های مخمل جزو جدایی ناپذیر استایل در زمستان هستند و همیشه ترند هستند و هیچگاه از مد نخواهد رود. سلبریتی ها و افراد مشهور هم در فصل زمستان برای میهمانی ها و جشن ها از لباس هایی با پارچه مخمل استفاده می کنند و محبوبیت این پارچه ها به دهه های قبل باز می گردد. اگر دوست دارید غیرقابل پیشبینی باشید و استایلی جذاب داشته باشید حتما از بوت های مخمل هم استفاه کنید که حس گرما و صمیمیت را القا می کند و یک انتخاب هوشمندانه برای یلدا محسوب می شود.


 

ساده باشید

اگر دوست دارید استایلی ساده و صمیمی داشته باشید می توانید از یک یقه اسکی برای تکمیل کردن استایل تان بهره بگیرید. اگر یقه اسکی را با شلوار جذب بپوشید و رنگ مونوکروم داشته باشد شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد. استفاده از آیتم های خاص مانند بلیزرها می تواند ظاهرتان را حرفه ای تر و مرتب تر نشان دهد.
 

 

کت و شلوار بپوشید

کت و شلوار یکی از جذاب ترین و در عین حال شیک ترین آیتم ها برای میهمانی شب یلدا می باشد. کت و شلوار خوش دوخت نه از مد میوفتد و نه قدیمی می شود و استایل کردن آن بسیار آسان است. کمتر کسی برای شب یلدا از کت و شلوار استفاده می کند و اغلب افراد استفاده از پیراهن را ترجیح می دهند به همین دلیل شما با انتخاب یک کت و شلوار مناسب و استایل کردنش می توانید خاص و متفاوت به نظر برسید.

 

شب یلدا چی بپوشیم
 

استایل خودمانی و راحت

 اگر دوست دارید استایلی خودمانی و راحت داشته باشید می توانید از بافت های اورسایز و یک شلوار طرح دار استفاده کنید و به جای آن برای آرایش و مدل مو و اکسسوری ها وقت بیشتری بگذارید تا استایل جذاب تری داشته باشید. استفاده از لباس های ساده و یا طرح دار به رنگ های متفاوت پیشنهاد می شود و حتما لازم نیست قرمز و یا سبز بپوشید، سعی کنید رنگ های دیگری را امتحان کنید تا شبیه دیگران نباشید.

برگشت به بالا