ورزش و تناسب اندام جزو لاینفک زندگی افراد مشهور و یا سلبریتی ها می باشد و اکثر این افراد ورزش منظم را جزو جدایی ناپذیر زندگی شان می دانند و به همین دلیل است که حتی در سنین بالا هم بسیار خوش اندام هستند و اصلا سن و سالشان مشهود نیست. خوش اندام و لاغر بودن برای خیلی از افراد هم بسیار مهم است و در این زمینه تلاش می کنند.

 

 

ورزش روتین

متخصصان تغذیه همیشه تاکید می کنند که کاهش وزن اصولی 75 درصد به رژیم غذایی و 25 درصد به ورزش بستگی دارد. افراد مشهور به دلیل ثروت فراوانی که دارند بهترین محصولات را خریداری می کنند و همیشه رژیم غذایی سالمی دارند و در اکثر روزها برنامه ورزشی منظمی دارند که باعث می شود تناسب اندام شان را حفظ کنند. انجام ورزش های هوازی به شدت بر تناسب اندام و شادابی پوست و شفاف نگه داشتن ذهن کمک می کند.

 

 

تمرین های دوری کوتاه ولی شدید

سلبریتی ها اکثر وقت زیادی برای ورزش کردن ندارند و برای اینکه نتیجه ی دلخواهشان را به دست آورند تمریناتشان را شدید انجام می دهند. هارلی پاسترنک که مربی ریحانا، کانیه وست و کیتی پری بوده است تاکید کرده است که این افراد دوره هایی با شدت بالا ولی کوتاه مدت را شرکت می کنند که متابولیسم بدن را تقویت می کند و در حفظ عضلات بسیار مهم است. این حرکات سریع و شدید به سرعت چربی را می سوزاند و قلب با حداکثر توانش کار می کند. با انجام این تمرینات حتی بعد از اتمام جلسه، بدن به سوزاندن کالری ادامه می دهد.

 

ورزش کردن

 

تمرین ترکیبی برای عضله سازی

حتما سعی کنید از تمرینات ترکیبی استفاده کنید، تمرین با وزنه به ساخته شدن عضلات و تمرینات کاردیو برای سوختن کالری و رسیدن به تناسب اندام ضروری است ولی به تنهایی موثر نیستند. سلبریتی ها این ورزش ها به صورت ترکیبی انجام می دهند و حتی کری آندروود ورزش های مقاومتی و هوازی را با هم ترکیب می کند و دویدن، بوکس و طناب زدن را با حرکات مقاوتی مانند وزنه زدن انجام می دهد.

 

 

یوگا، ارتباط ذهن با بدن

یوگا برای ارتباط دادن ذهن با بدن می باشد. یوگا مانند دیگر ورزش های باشگاهی برای قدرتمند کردن بدن بسیار مفید است و در یوگا یاد می گیرید که چگونه وزن تان را تحمل کنید و یا تعادل تان را حفظ کنید. تکنیک های تنفسی به شما آموزش داده می شود و با همین روش ها عضلات شما قوی تر می شود. یوگا ورزشی است برای جلوگیری از آسیب دیدگی، کاهش وزن، کاهش استرس و همچنین بهبود کیفیت خواب. سلبریتی های مشهوری چون جسیکا بیل، آدام لوین، استینگ و جنیفر آنیستون از علاقمندان به این ورزش هستند.

 

 

در فضای باز ورزش کنید

ورزش کردن در فضای باز و تنفس کردن هوای تازه فواید بی شماری برای سلامتی دارد از جمله بالا بردن عزت نفس، رفع استرس و تنظیم خلق و خو. اشلی گرین، جنیفر لوپر، نائومی واتس و مارک وهلبرگ از جمله سلبریتی هایی هستند که به گلف، دویدن و پیاده روی در فضای باز علاقه دارند.

 

ورزش

 

تغییر در تمرینات و رژیم غذایی

این یک اصل مهم است که گرفتار تکرار نشوید چون انگیزه ی شما را برای ادامه مسیر از بین می برد. افراد مشهور مدام در حال تغییر برنامه ورزشی و رژیم غذایی خود هستند. در رستوران های مختلف غذا می خورند و باشگاه ها و مربی ها و رشته های مختلف ورزشی را امتحان می کنند و به دنبال رژیم های غذایی جدید هستند. این کارها باعث می شود راحت تر در مسیر بمانید و کمتر خسته شوید. جکی وارنر مربی فیتنس می گوید بدن هر فردی طی 6 هفته به تمرینات ورزشی عادت خواهد کرد. ایجاد تغییرات کوچک برای تداوم تقویت عضلات و بالا بردن مقاومت بدن بسیار مفید خواهد بود.

 

 

استفاده از رژیم غذایی مناسب

استفاده از یک رژیم غذایی مناسب قطعا شما را به هدف می رساند. سلبریتی ها معمولا رژیم 20/80 را انتخاب می کنند که ایده آن این گونه است که 80 درصد رژیم غذایی آنها را سبزیجات، پوتئین خالص، چربی های سالم و کربوهیدرات های پیچیده تشکیل می دهد و 20 درصد مواقع می توانند آزادانه هر چه دلشان می خواهد بخورند. این رژیم بسیار موثر است زیرا در آن اعتدال رعایت می شود و یک سبک زندگی پایدار، سلامت و متعادل است و به همین دلیل افراد مشهور اندامی زیبا دارند.

 

 

پشتکار در ورزش کردن

افراد مشهور الگویی از استاندارها و زیبایی ها برای مردم عادی هستند. آنها باید همیشه خوش اندام و سرحال باشند تا تصور مردم از آنها خراب نشود. به همین دلایل ورزش کردن و حفظ تناسب اندام جزئی از شغل آنها محسوب می شود. اگر مانند شغل تان با ورزش کردن رفتار کنید هیچ موقع انجام آن را فراموش نخواهید کرد.

 

 

ورزش گروهی با دوستان

بسیاری از افراد دوست دارند که به صورت گروهی و با دوستانشان ورزش کنند. این کار بسیار روحیه بخش است و همچنین سرگرم کننده نیز خواهد بود. همراهی با دوستان در ورزش می تواند از جدیت و سختی آن بکاهد و لحظات خوب و خوشی را خلق کند.

 

برگشت به بالا