خرید بوت مناسب برای پاییز و زمستان یکی از کارهای اصلی تمام افراد می باشد و معمولا خانم ها در این زمینه وسواس بیشتری به خرج می دهند. بوت را باید مناسب با استایل تان خریداری کنید و برای دانستن اینکه چه نوع بوتی با استایل شما هماهنگ است باید انواع بوت و چگونگی استایل با آنها را بدانید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید. پس با این خبر از سایت پرچرم همراه شوید تا بوت های مناسب فصل را بشناسید.

 

راهنمای خرید بوت مناسب

 

بوت‌های آگ (UGG)

این مدل بوت ها از دیرباز مد بوده اند و همچنان افراد بسیاری این مدل بوت ها را خریداری می کنند. جنس این بوت ها از پوست است و مبدا اصلی این بوت ها استرالیا و نیوزلند می باشد. مدل اصلی این بوت ها از پوست پشت و روی پای گوسفند که دباغی شده است ساخته می شود و داخل آن پشم است و برای افرادی که در محیط های بسیار سرد زندگی می کنند بسیار مناسب است و پاهای آنها را گرم نگه می دارد. استایل مناسب با این بوت ها پانچوها، کاپشن های خزدار و همچنین اسپرت می باشد.
 

 

بوت سوارکاری

این مدل بوت ها را خانم ها می پسندند و با هر استایلی به راحتی ست می شود و جذابیت خاص خود را دارد. این بوت ها تا زیر زانو هستند و قسمت بالای آن معمولا هلال دار و یا نیم دایره است. قسمت جلوی بوت ها گرد است و در قسمت پنجه بسیار سفت و محکم می باشد و از آسیب به پا جلوگیری می کند. اگر بودجه کمی دارید و می خواهید یک مدل بوت بخرید و با انواع لباس ها آن را ست کنید بوت های سوارکاری بهترین انتخاب برای شماست زیرا با شلوار جین و کتان و همچنین انواع لگ ها به راحتی ست می شود.
 

بوت زمستانی

 

بوت جورابی جذاب

بوت جورابی یکی از جذاب ترین مدل های بوت است. این بوت ترکیب ایده آلی از رویه ی جوراب، کفی و پاشنه بوت است. این مدل بوت ها در رنگ ها و مدل های بسیار مختلفی تولید می شود و افرادی که به دنبال یک استایل شیک و مینیمال هستند می توانند از این ترکیب جادویی استفاده کنند. نکته بسیار مهمی که در مورد بوت های جورابی وجود دارد این است که حتما باید سایز پاهای شما باشد تا جلوه ی زیبایی داشته باشد. این مدل بوت ها را می توانید با شلوار جین جذب، دامن و پیراهن به راحتی استایل کنید و رنگ های روشن این مدل بوت ها جذاب تر است.
 

 

بوت های بارانی

این مدل بوت ها برای اولین بار توسط آرتور وِلِسلی (اولین دوک ولینگتون) پوشیده شد و جنس آن از چرم بوده است. بعد از مدت زمانی این مدل بوت ها وارد صنعت مد شد و تغییراتی در آن ایجاد شد. این مدل بوت ها را در رنگ ها و اندازه های مختلف و از جنس پلاستیک می توانید به وفور در بازار مشاهده کنید. در این بوت ها به هیچ وجه باران نفوذ نمی کند و برای روزهای بارانی بسیار مناسب است. این نوع بوت ها را می توانید با یک کت ترنچ و شلوار جین استایل کنید. این بوت ها مدل های بسیار مختلف و زیبایی دارند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.
 

 

بوت مدل دار

افرادی که طرفدار سبک ویمسیکال و یا حتی کلاسیک هستند می توانند این مدل بوت ها را انتخاب و خریداری کنند و استایلی متفاوت و خیره کننده داشته باشند. این بوت ها در مدل های پلنگی، پوست ماری، پوست گاوی و یا گورخری یا حتی ماه و گل و ستاره هم در بازار موجود می باشند. مهم این است که این بوت ها را به درستی استایل کنید. این بوت ها را با دامن و کت اور سایز می توانید ست کنید تا بوت در استایل شما بولد شود و استایلی جذاب و متفاوت را برای شما رقم بزند.
 

بوت مناسب پاییزی

 

بوت‌ چانکی

این نوع بوت ها برای استایل گرانژ، پانکی و هوی متال بسیار مناسب است و با هر آیتمی نمی توانید این بوت ها را استایل کنید. این مدل بوت ها دارای پاشنه های ضخیم و دندانه دار که ما به آنها پاشنه مبلی یا لژدار می گوییم و با جنس های چرم مصنوعی و چرم طبیعی طراحی و تولید می شود. این بوت ها را می توانید با استایل پانکی راکی ست کنید و جذابیت بی نظیری در استایل تان به وجود آورید.
 

 

بوت‌ بایکر

این نوع بوت ها مخصوص افرادی است که به پاشنه کوتاه علاقه دارند. ارتفاع ساق این مدل بوت کمی بالاتر از مچ پا می باشد و بندهای سگک داری دارند که دور کفش پیچیده می شود و برخی از مدل های آن زیپ دار هستند. این مدل بوت ها اسپرت تر هستند و می توانید با لباس های مختلفی آن را ست کنید و استایلی جذاب داشته باشید. برای روزهای پاییزی این بوت ها بسیار مناسب است و استایل شما را اسپرت تر و شیک تر نشان می دهد.
 

 

بوت‌ بندی

این مدل بوت ها هم طرفداران خاص خود را دارد. این مدل بوت ها دارای تنوع بی نظیری در در ارتفاع و مدل پاشنه هستند و در دنیای مد طرح ها و سبک های بسیار مختلفی از آنها موجود است. بوت های کامبت و یا تیمبرلند محبوب ترین مدل ها از این خانواده هستند. این بوت ها دارای ظاهری خشن با ظرافت های زنانه هستند و به همین دلیل قشر نوجوان و جوان از این مدل بوت ها بسیار استقبال می کند. این مدل بوت ها برای استایل روزمره بسیار مناسب است و با انواع پالتو و کاپشن های اسپرت به راحتی استایل می شود و می توانید آن را با هر لباسی به راحتی ست کنید.
 

 

 

برگشت به بالا