تیپ پاییزی دخترانه به رنگ کرم بسیار جذاب و زیبا است و می تواند استایل شما را کاملا دگرگون کند. استفاده از طیف رنگی سیر و روشن رنگ کرم به شدت در این فصل توصیه می شود. رنگ کرم را می توانید با شیری، صورتی، قهوه ای ست کنید زیرا این رنگ ها به گونه ای مکمل یکدیگر محسوب می شوند. رنگ آبی روشن و یا آبی تیره هم با کرم بسیار فریبنده و جذاب است.

 

ایده های تیپ پاییزی دخترانه

 

ترکیب کردن رنگ را فراموش نکنید

اگر شما جزو افرادی هستید که معمولا از دو رنگ برای ست کردن استایل تان بهره می برید بهتر است رنگ سرد را با رنگ گرم ست کنید و این تضاد باعث ایجاد جذابیت در استایل شما می شود. اما استفاده از سه نوع رنگ در استایل کمی جذاب تر و حرفه ای تر است، می توانید سه رنگ خنثی، یا سه رنگ اصلی و یا دو رنگ روشن و یک رنگ اصلی یا برعکس را با هم ست کنید و قطعا ظاهر جذاب و زیبایی خواهید داشت.اگر بلوز یا پلیوری به رنگ کرم می پوشید باید شلوارتان را به رنگ مشکی یا زرد انتخاب کنید. در استفاده از سه رنگ دو رنگ روشن زرد و کرم را می توانید با یک رنگ اصلی مثل مشکی یا قهوه ای ست کنید.

 

 

لباس کرم با شلوار جین آبی

بهترین نوع ست با لباس کرم رنگ، شلوار جین می باشد که بسیار فراگیر است و اکثر افراد این تیپ را می پسندند. اگر شلوارتان به رنگ کرم است می توانید پلیور و یا بلوزی آبی انتخاب کنید که استایل شما را شیک نشان می دهد.
 

تیپ پاییزی زنانه

 

سویشرت کرم را با کفش مشکی و قهوه ای ست کنید

ست کردن لباس پاییزی و زمستانی با بوت و کتانی و یا پوتین هم گزینه ی خوبی است و استایل تازه ای را خلق خواهید کرد. استفاده از لباس کرم با کفش مشکی و قهوه ای و همچنین کلاه و یا شال و روسری به این رنگ ها باعث می شود استایل شما جذاب تر دیده شود.
 

 

لباس کرم را با شلوار مشکی و قهوه‌ای بپوشید

ست کردن لباس کرم رنگ با شلوار مشکی و قهوه ای هم بسیار زیبا است و شما می توانید از شلوار زرشکی هم برای ست کردن استفاده کنید. کلا کرم رنگی هست که با اکثر رنگ ها ست خوبی را خلق می کند و می تواند استایل شما را روح و جلای خاصی ببخشد. کت کرم رنگ و یا یک ژاکت بافت کرم را می توانید با شلوار کتان مشکی و یا قهوه ای به راحتی ست کنید.

 

 

شلوار کتان کرم و کفش سورمه‌ای

استفاده از رنگ سرمه ای در کنار رنگ کرم یا بژ نسکافه ای استایل پاییزی شما را خاص تر و جذاب تر نشان می دهد. می توانید از شلوار سرمه ای و یا کفش به این رنگ استفاده کنید و حتی استفاده از اکسسوری هایی به رنگ پلنگی هم جذاب است و می توانید کرم را با کفش پلنگی و یا کلاه پلنگی ست کنید.
 

تیپ پاییزی 1401

 

استایل مونوکروم یا مینیمال

استایل مینیمال پرطرفدارترین تیپ پاییزی دخترانه است و اکثر دختران جوان این استایل را می پسندند. می توانید کرم را با شیری و یا سفید و طیف سیر تا روش کرم ست کنید و استایلی مینیمال و مونوکروم داشته باشید که قطعا چشم ها را خیره خواهید کرد. یک بلوز و یا کت کرم را می توانید با کفش و کیف شیری ست کنید و از یک شلوار کرم تیره رنگ هم استفاده کنید که قطعا جذاب خواهد شد.
 

 

شلوار کرم با هودی صورتی

یکی از استایل های ترند پاییز استفاده از انواع هودی ها می باشد. با یک شلوار کرم می توانید هودی صورتی رنگ بپوشید و استایلی دخترانه و ملوس داشته باشید. صورتی کم رنگ بهترین رنگ برای ست شدن با کرم است و زیبایی بی نظیری دارد.
 

تیپ پاییزی دخترانه

 

پالتوی کرم نسکافه‌ای، یک انتخاب شیک

پالتوی کرم را می توانید با شلوار چهارخانه کرم و یا یک بلوز چهارخانه به راحتی ست کنید. استفاده از لباس چهارخانه یک ایده جذاب برای پاییز است و قطعا استایل شما را متفاوت نشان می دهد. استفاده از دامن چهارخانه هم بسیار ترند است و یکی از مدل های جذاب و شیکی است که خانم ها در فصل پاییز به آن روی می آورند.

 

 

برگشت به بالا