خرید کیف مجلسی زنانه یکی از اصلی ترین نکات برای خوشتیپ به نظر رسیدن شما در مراسم و میهمانی ها می باشد. برای خرید کیف و کفش مجلسی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در این مطلب از سایت پرچرم قصد دارید اصلی ترین نکات خرید کیف مجلسی را بیان کنیم.

 

 

کیف مجلسی طرح دار یا ساده 

وقتی لباس مجلسی شما طرح دار است بهتر است کیفی انتخاب کنید که ساده باشد و برعکس اگر لباس ساده ای به تن دارید باید کیف مجلسی طرح دار و پر زرق و برقی را انتخاب کنید. این قانون را حتما رعایت کنید و از خرید کیف طرح دار با لباس طرح دار به شدت اجتناب کنید که ظاهر شما را شلوغ نشان خواهد داد.

 

 

چه رنگی بهتر است

اگر لباس مجلسی شما مشکی است می توانید کیف مشکی انتخاب کنید که روی آن طلایی یا نقره ای به کار رفته باشد، حتی استفاده از کیف و کفش نقره ای و یا طلایی با لباس مجلسی بسیار زیباست و جذابیت شما را بیشتر می کند. اگر لباس مجلسی رنگی استفاده می کنید بهتر است کیفی انتخاب کنید که تیره تر یا روشن تر از رنگ لباس تان باشد. مثلا با لباس مجلس آبی روشن، کیف مجلسی آبی کاربنی و یا سرمه ای خیلی مناسب است.

 

کیف مجلسی چرم

 

فرم کیف مجلسی

فرم اکثر کیف های مجلسی به صورت مستطیلی یا مربعی کوچک است اما این قطعی نیست و می توانید از فرم های دیگر هم استفاده کنید و تیپ خاص تری را رقم بزنید. کیف های دایره ای، بیضی و یا حتی مثلثی و اشکال هندسی دیگر هم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و ظاهر شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد. اگر قد شما بلند است می توانید از کیف های گرد استفاده کنید ولی اگر قد کوتاه هستید حتما از کیف های مستطیلی استفاده کنید.

 

 

اندازه کیف مجلسی

معمولا وسایلی که باید در جشن و مراسم به همراه داشته باشید زیاد نیستند و به همین دلیل می توانید از کیف دستی کوچک و یا دوشی استفاده کنید. کیفی بخرید که بتوانید گوشی موبایل و چند تکه لوازم آرایش را در آن قرار دهید. اگر وسایل بیشتری قرار است در کیف تان بگذارید مدل های بزرگتر را انتخاب کنید ولی همیشه به یاد داشته باشید کیف کوچک با لباس مجلسی نمایی جذاب تر و شیک تر دارد.

 

 

جنس کیف مجلسی

کیف های مجلسی جنس های متنوعی دارد که می توانید خریداری کنید، مانند کیف مجلسی چرم، پولک دوزی، جیر، مروارید دوزی، ساتن، ابریشم و ... همه ی این مدل ها و جنس ها بسته به نوع لباسی که قرار است بپوشید می توانید انتخاب کنید. کیف های ابریشمی و یا ساتن زودتر از دیگر جنس ها کثیف می شوند و تمیز کردن شان هم سخت تر است. کیف های پولک دوزی و مروارید دوزی هم به خاطر پولک و مرواریدی که روی آنها کار شده است معمولا به لباس گیر می کنند و باعث نخ کش شدن لباس می شود. کیفی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید.

 

خرید کیف مجلسی زنانه

 

کیف بند دار یا بدون بند

کیف های بدون بند دقیقا یک نمونه ی کلاسیک و کامل از کیف های مجلسی زنانه است و در انتخاب و خرید این کیف ها باید توجه داشته باشید که یک دست شما آزاد است و اگر آزادی عمل بیشتری می خواهید حتما کیف دوشی را انتخاب کنید چون احتمال گم کردن و یا جا گذاشتن آن کمتر است. بهتر است کیف دوشی خریداری کنید که بند آن از زنجیر یا چرم باشد و یا کیف های که بند مچی دارند و دور مچ دست قرار می گیرند.

 

 

ست کردن کیف مجلسی

هنگام ست کردن کیف با لباس تان حتما به جزئیات آنها دقت کنید. دقت به ریزه کاری ها باعث می شود جذاب تر دیده شوید. حتما باید بین جزئیات لباس و کیف تان هماهنگی وجود داشته باشد. مثلا کیف تان زنجیر طلایی دارد در این مورد استفاده از زیورآلات طلایی زیبایی شما را بیشتر می کند. اگر از جواهراتی مانند زمرد و یا یاقوت در زیورآلات تان استفاده می کنید بین رنگ پارچه کیف و زیورآلات تان هماهنگی به وجود بیاورید، مثلا زمرد را با کیف سبز ست کنید و یاقوت را با کیف قرمز.

 

برگشت به بالا