خانم ها و آقایان همگی تمایل دارند که قد بلندتر به نظر برسند و این یک میل طبیعی در همه ی افراد است. داشتن قد بلند و اندامی کشیده به افراد اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود خود را زیباتر و جذاب تر بدانند. در ادامه این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم روش هایی برای قدبلندتر به نظر رسیدن خانم ها بیان کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
 
 
 

راه های قد بلندتر شدن دختران

 
 
 
دختران و زنانی که دارای قد کوتاهی هستند حتما سعی کنید از شلوارهای رنگ تیره استفاده کنند و بلوزشان را داخل شلوار بیندازند و یا از بلوزهای کوتاه استفاده کنند، این کار باعث می شود پاهای شما کشیده تر نشان داده شود و بلندتر به نظر برسید. استفاده از شلوارهای رنگ روشن اگر کمی چاق هستید و یا اضافه وزن دارید توصیه نمی شود زیرا شما را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد.
 
 
 
 
استفاده از کیف های بزرگ برای افرادی که قد کوتاهی دارند مطلوب به نظر نمی رسد و بهتر است از کیف های کوچک استفاده کنید تا شما را بلندتر از چیزی که هستید نشان دهد. کفش های با پاشنه های خیلی بلند نه تنها شما را بلندتر نشان نمی دهد بلکه باعث ناموزون به نظر رسیدن اندام تان می شود و بهتر است کفش هایی با پاشنه 5 تا 7 سانت انتخاب کنید و یا کفش های لژدار بپوشید.
 
 
 
 
شلوارهای تنگ و جذب شما را کوتاه تر نشان می دهد و بهتر است از شلوارهای دمپا گشاد و یا شلوارهای راسته استفاده کنید تا قدتان را بلندتر و شما را کشیده تر نشان دهد. شلورهای دمپا گشاد از کمر و ران تنگ هستند و از قسمت زانو به پایین گشاد می شوند و همین امر می تواند منجر به قد بلندتر دیده شدن شما شود زیرا این شلوارها پاشنه کفش را نیز می پوشانند و اندام شما را کشیده تر نشان می دهد.
 
 
 
 
 
برای استایل های نیمه رسمی و یا اسپرت می توانید یک شال بلند را دور گردن تان بیندازید و اجازه دهید تا پایین و زانوهای شما برسد. این استایل در بلندتر دیده شدن شما بسیار موثر است.
 
 
قد بلند به نظر رسیدن
 
 
 
استفاده از جلیقه باز و یا یک لباس دکمه دار که دکمه و یا زیپ آن را باز گذاشته اید هم می تواند شما را لاغرتر و کشیده تر نشان دهد و استایل متفاوت و جذابی را رقم بزند. هرگز در جمع ها و میهمانی ها درباره قدتان و کوتاهی آن، ناراحتی و گله نکنید و کوتاه بودن قدتان را به مساله ای برجسته برای دیگران بدل نکنید و اجازه دهید هر کس دید متفاوتی نسبت به شما داشته باشد نه دیدی که خودتان نسبت به خودتان دارید.
 
 
 
 
استایل موها هم می تواند به قد بلندتر دیده شدن شما کمک می کند. شنیون کردن موها و بستن موها قد شما را کوتاه تر نشان می دهد و به همین دلیل بهتر است موهای خود را بالا ببندید و مقداری از موهایتان را روی شانه رها کنید، این کار باعث می شود گردن شما کشیده تر دیده شود و در حالت کلی قد شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.
 
 
 
 
داشتن قد بلند و یا قد کوتاه، چاق و یا لاغر بودن هیچکدام نباید باعث پایین آمدن اعتماد به نفس  شما شود. سعی کنید خودتان و بدن تان را همانطور که هست دوست داشته باشید و از زندگی لذت ببرید. مهم وجود شما و حس خوبی است که دیگران در برخورد با شما، احساس می کنند. بدن تان را بپذیرید و سعی کنید جنبه های مثبت و زیبایی هایتان را بیشتر ببینید.
 
 
برگشت به بالا