کرم ضد جوش چند سالی است که بسیار استفاده می شود ولی همیشه درباره تاثیر این کرم ها بر روی جوش های صورت اختلاف نظر وجود داشته است. همه افراد دوست دارند پوست بدون جوش و زیبایی داشته باشند و انتخاب یک محصول موثر برای اینکار به نظر دشوار می رسد. برندهای مختلف محصولات متفاوتی را عرضه می کنند و این شما هستید که باید با آگاهی بهترین محصول برای پوست تان را انتخاب و خریداری کنید.

 

دلایل ایجاد جوش صورت

اولین قدم در درمان جوش صورت، پیدا کردن دلیل ایجاد جوش می باشد. شما باید بدانید که منشا جوش و آکنه مشکلات هورمونی و داخلی نباشد برای این کار حتما باید آزمایش دهید و سپس به درمان جوش صورت تان روی بیاورید. دلایل مختلفی در ایجاد جوش صورت موثر است. در سن بلوغ با ترشح هورمون چربی پوست افزایش پیدا می کند و این چربی باعث می شود که منفدذهای باز پوست بسته شود و جوش هایی بر روی پوست به وجود آید.
 

اما در برخی افراد حتی با رفتن سن هم جوش هایی بر روی پوست شان نمایان می شود که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. جوش های سرسیاه و سرسفید و ... را حتما باید برطرف کنید زیرا موجب به وجود آمدن جوش های التهابی و چرکی می شود. سعی کنید در معرض نور شدید خورشید قرار نگیرید و از ضدآفتاب مناسب پوست صورتتان استفاده کنید. سیگار نکشید زیرا جوش های پوست را تشدید می کند.

 

تغییرات هورمونی ماهیانه در خانم ها و همچنین بارداری باعث ایجاد جوش بر روی پوست می شود که اگر درمان نشود فرورفتگی هایی را بر روی پوست صورت ایجاد می کند.

 

کرم ضد جوش

 

روش درمان جوش صورت

پوست تان را با شوینده مناسب شستشو دهید و اگر پوست خشک و یا پوست چرب دارید حتما از محصولات مرتبط استفاده کنید.

از کرم های مرطوب کننده مناسب پوست چرب و دارای آکنه استفاده کنید.

استفاده از ضدآفتاب بی رنگ مخصوص پوست چرب 

محصولات درمانی برای رفع جوش، آکنه و جوش های سرسیاه و سرسفید را تهیه کنید.

 

محصولات ضد جوش

برای درمان جوش و حتی پیشگیری از ایجاد جوش محصولات درمانی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. کرم های ضدجوش را می توانید زمانی که اولین نشانه های بروز جوش را در صورت تان مشاهده کردید استفاده کنید و به بهبود هر چه سریعتر جوش و همچنین جلوگیری از ایجاد جای جوش کمک شایانی می کند. این کرم ها به سرعت قرمزی جوش و التهاب را برطرف می کنند و در در دو یا سه روز به طور کامل جوش را برطرف می کنند.

 

حتما دستورالعمل روی کرم ضدجوش را بخوانید و برطبق آن عمل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و پوستی زیبا و جذاب و بدون لک و جوش داشته باشید.

برگشت به بالا