آموزش نصب پرچ بر روی چرم را در این مطلب از سایت پرچرم برای شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. امیدواریم این آموزش را مشاهده کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید. ما در کارگاه کیف چرم پرچرم در تلاش هستیم تا با ساده ترین روش ها و اصولی ترین آموزش ها دوخت کیف چرم و کار با ابزارهای کیف دوزی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

 

انواع پرچ

همانطور که می دانید پرچ ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از پرچ دو سر تخت که هر دو سمت آن صاف است، پرچ باتری هست که شبیه پرچ دو سر تخت می باشد با این تفاوت که کلفت تر است، پرچ گنبدی که دایره ای شکل است و ... نصب پرچ ها تقریبا با هم یکی است و تنها تفاوت این است که هر کدام سنبه مخصوص به خود را دارند. مثلا سنبه پرچ دو سر تخت دارای ارتفاع داخلی کمتری می باشد و پرچ باتری ارتفاع بیشتری دارد. سنبه پرچ گنبدی هم دارای هلال داخلی است.

 

 

آموزش نصب پرچ

با استفاده از سنبه شماره دو بر روی چرم سوراخ ایجاد می کنیم. سپس پرچ را داخل آن قرار می دهیم و بعد با سنبه جای پرچ را محکم می کنیم. پرچ های دو سر تخت در ارتفاع های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانید بر حسب نیاز از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هنگام نصب پرچ دست تان به این سو و آن سو متمایل نشود و با سنبه صاف و مستقیم بر روی پرچ ضربه بزنید تا در جای خود محکم شود.

 

در ادامه ویدئوی آموزشی نصب انواع پرچ بر روی چرم را قرار داده ایم که می توانید با دقت ویدئو را مشاهده کنید و کار را به صورت درست و اصولی یاد بگیرید. امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را برده باشید و مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

 

برگشت به بالا