در راستای ویدئوهای آموزشی کارگاه پرچرم امروز قصد داریم آموزش نصب یراق چهار پارچه را برای شما عزیزان قرار دهیم. یراق یا دکمه چهار پارچه و نصب آن بر روی چرم را می توانید در ویدئوی آموزشی انتهای مطلب مشاهده کنید.

 

 

آموزش نصب یراق چهار پارچه

برای نصب این یراق باید حتما از سنبه شماره 3 برای سوراخ کاری چرم استفاده کنیم و با فرض اینکه می خواهیم دو قسمت چرم را به هم وصل کنیم و دکمه قرار دهیم کار را شروع می کنیم. ابتدا جایی که یراق باید قرار بگیرد را بر روی چرم علامت گذاری می کنیم و سپس سنبه را بر روی قسمت علامت گذاری شده می گذاریم و با مشته آن را سوراخ می کنیم. دکمه چهار پارچه به این دلیل نامگذاری شده است که از چهار تکه تشکیل شده است.

 

و هر دو قسمت دارای نر و مادگی جداست که باید بهم وصل شود تا در نهایت دکمه تکمیل و نصب شود. قسمتی که تیزتر است در قسمت ته کار قرار می گیرد و مادگی بر روی آن نصب می شود  صفحه ای را که در فیلم مشاهده کنید صفحه ی مخصوص دکمه چهار پارچه است. قسمتی که داخل دایره اش یک زائده دارد برای قسمت نر استفاده می شود. قسمت زائده دار را پشت کار قرار می دهیم و با سنبه مخصوص خود دکمه که یکی برای قسمت نری هست و دیگری قسمت مادگی، دو قسمت را بر روی چرم نصب می کنیم.

 

دقت کنید تیزی روی سنبه، نوک آن را داخل شیار بخش پایینی قرار دهید و سپس با مشته بر روی سنبه بکوبید تا دکمه در محل خود نصب شود. دیگر ویدئوهای آموزشی نصب پرچ و کار با ابزارها و چرخ های کارگاه کیف دوزی پرچرم را می توانید در بخش اخبار و تازه های سایت ما مشاهده کنید، همراهی شما باعث دلگرمی ماست.

 

 

برگشت به بالا