امروز در کارگاه کیف پرچرم قصد داریم آموزش پرچ کردن چرم با دستگاه پرچ را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش دهیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید و هم نکات مهم این کار را بخوانید و هم ویدئوی آموزشی را مشاهده کنید. دوخت کیف چرم این روزها به یک کار بسیار پول ساز تبدیل شده است و خیلی از خانم ها این کار را در کارگاه های کوچک و یا منزل انجام می دهند. برای اینکه بیشتر و بهتر روش کار دوخت کیف چرم را فرا بگیرید باید با ابزارهای چرم دوزی آشنا شوید تا بتوانید کاری با کیفیت و زیبا را تولید کنید.

 

 

آموزش پرچ کردن چرم

کار با ابزارهای مختلف یک کارگاه چرم را در ویدئوهای قبلی به شما آموزش داده ایم، دستگاه پرچ یکی دیگر از این ابزارها می باشد. به جای قسمت بالا می توانید حتی سنبه و یا انواع پرچ را قرار دهید. ست پرچ باتری که در کیف های آموزشی حالت سنبه ای را به شما نشان داده ایم و یا پرچ دکمه را هم می توانید با آن انجام دهید. پرچ دکمه سایزبندی دارد و حتی پرچ های حلقه ای و داخل سوراخ دارها را هم از این دستگاه استفاده کنید.

 

نکته ای که وجود دارد این است که واشرهای شلنگی که در کنار پرچ ها وجود دارد برای نگه داشتن پرچ و عدم حرکت آن می باشد، اما اگر در این کار حرفه ای شوید می توانید بدون این واشرها هم کارتان را به نحو احسنت انجام دهید. حال می خواهیم با دستگاه پرچ دو سر تخت را انجام دهید.

 

برای پرچ کردن باید محکم فشار دهید تا کار تمیز انجام شود.می توانید در ویدئوی آماده شده کار با دستگاه پرچ چرم را به صورت عملی مشاهده کنید و کار را بهتر فرا بگیرید.

 

 

برگشت به بالا