امروز با یک آموزش جذاب در خدمت شما همراهان عزیز هستیم. کیف چرم کهنه اگر در منزل دارید و از آن استفاده نمی کنید را می توانید با آموزشی که در ادامه این مطلب از سایت پرچرم قرار می دهیم دوباره زنده کنید و از کیف چرم تان وسایلی درست کنید که قابل استفاده باشد. ما در کارگاه پرچرم با تهیه آموزش های جامع و کامل قصد داریم چرم دوزی و درست کردن کیف چرم به صورت حرفه ای و اصولی را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید برای خود کسب و کاری پرسود داشته باشید.

 

ابتدا کیف را تمیز کرده و بعد از آن یراق های کیف را باز می کنیم و جاهایی که دوخت دارد را برش می زنیم. قسمت هایی که پاره شده است را جدا می کنیم و قسمت های سالم را به گونه ای برش می زنیم که بتوان از آنها استفاده کرد. تمام قسمت هایی را که از کیف جدا کرده ایم در ویدئو مشاهده می کنید. با قسمت های بزرگ کیف می توان کیف پول، کیف جای کارت و جاکلیدی های مختلف تهیه کرد.

 

می توانید وسایلی را که درست می کنید به کسانی که دوست دارید هدیه دهید و یا خودتان استفاده کنید. چرم باکیفیت سال ها قابل استفاده است و به قول معروف مرگ ندارد و حتی زمانی که دیگر قابل استفاده نیست می توانید از آن وسایل چرمی متفاوت و جذابی را تهیه کنید که آن ها هم برای زمان طولانی قابل استفاده خواهند بود.

 

ویدئوی آموزشی که در زیر قرار داده شده را مشاهده کنید تا بتوانید به صورت درست و دقیق کیف چرمی کهنه تان را برش بزنید و با آموزش های بعدی که در پست های روزهای آینده قرار می دهیم جاکلیدی، کیف پول و ... را تهیه کنید و از وسایلی که خودتان درست کرده اید استفاده کنید و حسابی لذت ببرید.

 

 

برگشت به بالا