آموزش ساخت جاکلیدی چرم با تکه های چرم از یک کیف کهنه و قدیمی، که در مطلب قبلی روش برش آن را انجام دادیم را در این مطلب از سایت پرچرم برای شما دوستان و همراهان عزیز قرار داده ایم. به شما نشان دادیم که می توانید یک کیف کهنه را دوباره زنده کنید و از آن وسایل چرمی جدید و کاربردی درست کنید.

 

یکی از وسایلی که می توانیم درست کنیم، جاکلیدی چرم می باشد. دو تکه از چرم را که به اندازه دلخواه برش زده ایم بهم می چسبانیم و تمیز کاری آن را انجام می دهیم و سعی می کنیم برش های منظم و دقیقی داشته باشیم. لبه های چرم را باید حتما دوباره برش بزنید که کار تمیزتر و شکیل تر از آب در بیاید.

 

چهار گوشه ی کار را هلالی می کنیم که کار خوشگل تر دربیاید و بعد از اینکه این کار را انجام دادیم با استفاده از یک سنبه و پرچ قسمت بالایی که قرار است حلقه جاکلیدی در آن جای بگیرد را آماده می کنیم و سپس شمع گیری و رنگ لبه را انجام می دهیم تا کار ما آماده شود. بعد از شمع گیری، کار رنگ لبه را انجام می دهیم، رنگ لبه دو طرف کار را به صورت کامل بهم می چسباند و به همین دلیل نیازی به دوخت نمی باشد.

 

رنگ لبه را با دقت و ظرافت انجام می دهیم و بعد از اینکه خشک شد کار نصب حلقه را انجام می دهیم. ما شکل جاسوئیچی را به صورت مستطیل در نظر گرفتیم و شما می توانید هر طرحی که می خواهید برش بزنید و جاکلیدی شما به شکل قلب، دایره، مثلث و ... باشد. ویدئوی آموزشی جاکلیدی چرم را در ادامه برای شما همراهان عزیز قرار داده ایم. شما می توانید این ویدئو را مشاهده کنید و در منزل یک جاکلیدی چرم شیک درست کنید.

 

 

برگشت به بالا