شیک پوشی در بهار 1402 برای خیلی از خانم ها و آقایان یک دغدغه به شمار می رود و از همین الان به فکر خرید لباس های بهاری شیک و جذاب می باشند. خرید لباس بهاری شیک زنانه و دخترانه عید 1402 دارای یک سری اصول و رعیت نکاتی است که با توجه به آنها می توانید خریدتان را انجام دهید و شیک و جذاب تر به نظر برسید.

 

ترکیب هایی که ادامه به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم می تواند به شما کمک کند در بهار و تابستان 1402 کاملا اصولی خرید کنید و بدون در نظر گرفتن طرح و رنگ لباس ، با توجه به قاعده های خرید بهاره، خریدتان را انجام دهید.

 

اولین پیشنهاد ترکیب نوآوری و سلیقه

در فصل بهار و تابستان قاعده کلی این است که باید به سمت رنگ های روشن بروید ولی اینکه چه رنگ روشنی را انتخاب کنید و چطور آنها را با هم ست کنید بسیار مهم است تا ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید. می توانید آبی کم رنگ را با زرد روشن ترکیب کنید و یک شلوار آبی کم رنگ ساده و کفش آبی با تنالیته کمی کم رنگ تر و یا پر رنگ تر است و یک ساعت نیمه اسپرت با بند سفید استایل تان را کامل کنید. مانتوی زرد را می توانید با یک شال یا روسری زرد پررنگ دار و طرح هایی به رنگ آبی پررنگ و کمر رنگ و حتی بنفش ست کنید و ظاهری جذاب و زیبا داشته باشید.
 

اگر مانتوی شما دارای طرح است حتما شال ساده تک رنگ انتخاب کنید و اگر مانتوی ساده ای دارید می توانید از شال های با طرح های شلوغ استفاده کنید و استفاده از مانتو و شالی که طرحی ساده دارد استایل شما را مینیمال نشان می دهد.


دومین پیشنهاد ر‌ها و آزاد

مانتوهای کلوش و یا پانچ را می توانید به عنوان یک انتخاب ایده آل در نظر بگیرید. این مانتو کاملا آزاد است و شما کاملا رها هستید و می توانید احساس راحتی کنید. این مانتوها هم در طرح های ساده و شیک در بازار به فروش می رسد و همچنین دارای طرح ها و مدل های گل دار و شلوغ نیز می باشد و این کاملا به شما بستگی دارد که چه طرحی را انتخاب کنید.
 

شلوار گشاد انتخاب مناسبی برای این مدل مانتوها می باشد و اگر اندام ظریف و قد بلندی دارید می توانید دامن شلواری هم بپوشید و چون مانتوهای آزاد تقریبا طرح خاصی ندارند حتما باید از ترکیب رنگ برای جذاب تر به نظر رسیدن کمک بگیرید. برای مانتو رنگ های جیغ را در نظر بگیرید و یک شلوار با تنالیته رنگی خنثی انتخاب کنید.

 

برای روسری و یا شال می توانید ترکیبی از رنگ های شلوار و یا حتی کیف و کفش خودتان را در نظر بگیرید و سعی کنید ترکیب رنگ را جذاب و متفاوت انتخاب کنید. بهار و تابستان معمولا عینک آفتابی بیشتر به کار می‌آید. از این رو، برای فریم عینک آفتابی فرم‌های منحنی‌دار در قسمت دسته‌ها را انتخاب کنید که‌‌ همان حس آزادی و خارج از چارچوب‌ بودن را القا می‌کند و کاملاً با ظاهر شما هماهنگ می‌شود.


کفش‌ پیشنهادی ما هم کفشی با تنالیته‌ای نزدیک به رنگ مانتوست اما در عوض، رنگ کیف هماهنگ با رنگ شلوار باید انتخاب شود تا در ‌‌نهایت، رنگ در ظاهر شما گردش مناسبی داشته باشد.


برای انتخاب کیف هم، می توانید کیف های رنگی را برای بهار و تابستان در نظر بگیرید و ظاهرتان را متفاوت کنید. چون اکثر مردم کیف هایی به رنگ کرم، مشکی و یا قهوه ای و زرشکی را انتخاب می کنند و شما با انتخاب یک کیف زرد، آبی، یا حتی سبز می توانید تغییری شگرف در استایل تان به وجود آورید.

برگشت به بالا