در این مطلب از سایت پرچرم برای شما عزیزان آموزش دوخت کیف چرم جیبی از سرخانه همان کیف کهنه ای که در پست ها و آموزش های قبلی نحوه برش زدن آن را مشاهده کردید، قرار داده ایم.ما تاکنون سه عدد جاکلیدی از یک کیف چرم کهنه درست کرده ایم که در ادامه یک کیف چرم هم درست می شود و به معنای واقعی یک کیف کهنه جان تازه ای می گیرد و به وسایل قابل استفاده تبدیل می شود. یک تکه چرم و یک آستر به همان اندازه داریم که در ادامه نحوه برش زدن آن را مشاهده خواهید کرد.

 

آموزش دوخت کیف چرم نیم کتی

طولی که برای کیف پول چرم جیبی نیاز است 24 سانت برای رویه کار یا بخش بیرونی و 23 سانت برای بخش داخلی و عرض کار هم 9 سانت می باشد. با استفاده از ابزار مناسب اندازه گیری ها را انجام داده و دقیق و منظم برش می زنیم. برای اینکه کار تمیز دربیاید باید حتما کار گونیا شود. با استفاده از خودکار ژله ای می توانید اندازه گیری های روی چرم را علامت بزنید.لبه های کیف را می توانید تیز نگه دارید و یا به صورت گرد برش بزنید و این بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.

 

با خط کش هلال می توانید گوشه های کار را هلال هشت میلیمتر بزنید.لایه ی بیرونی را برش می زنیم و گونیا می کنیم و دور کار را هم هلال می کنیم. رعایت کردن این اصول باعث می شود یک کیف چرمی شیک و جذاب داشته باشید و تمیزی و ظرافت کار باعث می شود کار شما مانند یک کار بازاری شیک و جذاب به نظر برسد. تمامی نکات گفته شده در مطلب را می توانید در ویدئوی آموزشی زیر مشاهده کنید که به صورت کاملا ساده تمامی این موارد توضیح داده شده است و شما می توانید با مقداری چرم و یا بازیافت یک کیف چرم، جاکلیدی، کیف چرم جیبی و ... درست کنید.

 

 

 

 

برگشت به بالا