ساخت کیف پول چرم جیبی قسمت سوم را در این مطلب از سایت پرچرم برای شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. اگر دو قسمت قبلی را مشاهده کرده باشید می دانید که هم اکنون در مرحله نصب جاکارتی های داخل کیف هستیم. پس اگر دوست دارید ادامه آموزش های ساخت کیف چرم را ببینید حتما ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

 

آموزش ساخت کیف پول چرم

بین دو برش، وسط در وسط لبه را میچسبانیم. چسب آهن اگر دو طرف را خوب بچسبانیم و بعد از آن مشته بزنیم دیگر باز نمی شود و کار جمع می شود و دیگر کنده نمی شود. بعد از نصب جاکارتی ها، باید آستری را نصب کنیم. همه جای کار را به خوبی به چسب آغشته می کنیم و یک سمت آستری را هم چسب می زنیم و اجازه می دهیم خشک شود و سپس آن را روی جاکارتی ها قرار می دهیم و با مشته روی آن می کوبیم تا کاملا به هم متصل شود.

 

سپس برش می زنیم و نهایت ظرافت و تمیزی را در این مرحله انجام می دهیم. حتما با حوصله برش را انجام دهید که نه چرم بریده شود و نه اینکه آستری ها از کار بیرون بزند. بالای کیف را باید حتما دوخت بزنید و و قسمت بیرونی کیف هم باید دوخته شود، زیرا در هنگام استفاده ممکن است باز شود و به همین دلیل دوختن بالای کیف بسیار مهم است.

 

مرحله ی دیگری که وجود دارد، رنگ لبه است که باید حتما انجام دهیم. در مورد دوخت نکته ی مهمی که وجود دارد این است که رنگ نخ شما باید به رنگ چرم کیف نزدیک باشد و رنگ انتخابی ما ویزون می باشد. با دست هم می توان این کار را انجام داد و به صورت دست دوز بالای کیف را بدوزید.

 

باید دو قسمت کیف را با چسب بهم متصل کنیم  و دوباره دوخته شود و رنگ لبه بخورد. ادامه این مراحل را در آزموش بعدی برای شما همراهان عزیز و گرامی توضیح می دهیم. مراحل گفته شده در بالا را می توانید در ویدئوی آموزشی زیر مشاهده کنید و مرحله به مرحله با ویدئوهای ما پیش بروید تا بتوانید یک کیف پول جیبی چرم بدوزید و از داشتن آن لذت ببرید.

 

 

برگشت به بالا