ست کردن کیف و کفش عسلی بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی آن را استایل کنید. یکی از اصول خوش پوشی ست کردن است و بهتر است لباس ها و کیف و کفش شما با هم هارمونی داشته باشد تا استایل شما شیک تر و جذاب تر دیده شود. ست کردن کیف و کفش عسلی آسان است و فقط به شناخت رنگ و توجه به هارمونی آن بستگی دارد، اما اکثر خانم ها نمی دانند که این ست را با چه رنگ لباس های می توانند هماهنگ کنند. 

 

در بین انواع لباس ها، ست کردن کیف و کفش از مهم ترین قوانین شیک پوشی و مد روز بودن است که اغلب خانم ها از این قانون پیروی می کنند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا برای موقعیت های مختلف، کیف و کفش ست داشته باشند. در بین انواع رنگ ها رنگ عسلی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای ست کردن کیف و کفش است. کیف چرم هم در رنگ های مختلفی تولید می شود اما همچنان رنگ عسلی یکی از پرفروش ترین رنگ ها می باشد.

 

ست کردن کیف چرم عسلی

 

نکات ست کردن کیف و کفش عسلی

 

استفاده از رنگ های خنثی

اگر می خواهید کیف و کفش شما در مرکز توجه باشد بهتر است از رنگ های خنثی در کنار آن استفاده کنید و تیپ مونوکروم و یا طوسی و ... برای این استایل کاملا مناسب به نظر می رسد. سفید و مشکی و خاکستری هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند و استفاده از رنگ های خنثی از رنگ های جیغ و تند بسیار بهتر است.

 

 

استفاده از رنگ های بسیار کمرنگ

برای میهمانی و یا دورهمی های دوستانه و غیررسمی می توانید از رنگ های شاد استفاده کنید به شرطی که بسیار کمرنگ باشد و جیغ نباشد. رنگ های صورتی و یا نارنجی کمرنگ برای این مورد بسیار مناسب است و هارمونی جذابی را ایجاد خواهد کرد.
 

ست کیف و کفش

 

استفاده از رنگ های هم خانواده عسلی

اگر رنگ های خنثی و یا کمرنگ را دوست ندارید و به رنگ های دیگر علاقه دارید، بهتر است از رنگ های قهوه ای، کرم و شکلاتی برای این منظور استفاده کنید و ظاهری گرم و جذاب داشته باشید. حتما هارمونی را رعایت کنید و به تناژ رنگ ها دقت کنید و سعی کنید با هارمونی رنگ ها استایلی خاص و دلنشین داشته باشید.

برگشت به بالا