راهنمای خرید کیف پول مردانه شیک را در این مطلب از سایت پرچرم برای شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. کیف پول یکی از موارد ضروری است که روزانه از آن استفاده می کنید. آیا نباید به اندازه شما زیبا باشد؟ اگر با این نگرش موافق هستید، بهترین کیف پولی را انتخاب کنید که مکمل ظاهر شیک شما باشد.

 

کیف پولی با محفظه های کافی انتخاب کنید که شامل جای کارت هویت و عکس، کارت های نقدی/اعتباری و مهمتر از همه، پولی که به سختی به دست آورده اید باشد، خواه نامرتب یا مرتب باشید. اگرچه چیزی به نام کیف پول کامل وجود ندارد، اما باید یک کیف پول مفید انتخاب کرد. یکی را انتخاب کنید که هم شیک باشد و هم به اندازه کافی بزرگ باشد تا همه چیزهای شما را در خود جای دهد. با گذشت زمان، یک کیف پول که بار اضافه دارد، شکل خود را از دست می دهد.

 

کیف پول های مردانه در قالب ها، اندازه ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند، از کژوال تا رسمی. اکثر مردان کیف پول چرمی را ترجیح می دهند، اما همیشه قبل از خرید، کیفیت چرم را بررسی کنید و فریب ترفندهای بازاریابی را نخورید.

 

یک کیف پول می تواند چیزهای زیادی در مورد یک مرد بگوید. به دلیل ماهیت آن در ایمن نگه داشتن پول، کارت های بانکی و شناسه شما، اغلب به ندرت توسط دیگران دیده می شود. اما، در ظاهر، می تواند به سرعت مردی آشفته و بی نظم را که به جزئیات ریز توجه نمی کند، کشف کند.

 

اگر به دنبال این هستید که هر روز بهترین لباس خود را بپوشید، اجازه ندهید چیزی به کوچکی انتخاب کیف پول نادرست این همه کار سخت را خنثی کند.

 

 

هنگام خرید کیف پول به چه نکاتی توجه کنیم ؟
اگر به دنبال یک کیف پول جدید هستید، دو ملاحظه اصلی دارید. اولین مورد این است که کیف پول به اندازه مناسب کارت، پول و سایر اطلاعات شما است. ثانیاً ظاهر قابل ارائه است و به خوبی با لباس شما سازگار است.

 

در زیر نکات دیگری وجود دارد که هنگام خرید کیف پول جدید باید به آنها فکر کنید.

 

 

شفاف سازی داشته باشید
فقط به این دلیل که مقدار مشخصی اسلات کارت در کیف پول خود دارید، به این معنی نیست که باید همه آنها را پر کنید. همه چیز را از کیف پول خود خارج کنید و از شر هر چیزی که روزانه استفاده نمی کنید خلاص شوید. کارت های ویزیت، رسید پول و کارت های بانکی اضافه که کاربردی برای شما ندارند را خارج کنید تا فضای اشغال شده ی کیف شما خالی شود.

 

 

چه می پوشی ؟
پسرها معمولاً در تمام طول روز از یک کیف پول استفاده می کنند. اما شما باید کیف پول را بسته به انتخاب لباس خود تغییر دهید. به عنوان مثال، هنگام پوشیدن کت و شلوار، یک کیف پول ساده که در جیب شلوار شما قرار دارد، می تواند حجیم به نظر برسد. تغییر به یک کیف پول سینه ای که می تواند به خوبی در جیب داخلی کت شما بنشیند بدون تغییر شکل کت و شلوار، انتخاب بسیار بهتری است.

 

 

بدون نقد برو
از آنجایی که دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم به یک جامعه بدون پول تبدیل می شود، آیا به کیف پولی نیاز دارید که بتواند تغییرات را در خود جای دهد؟ اگر برای چیزی مانند پارکومتر یا خرج کردن زیر حداقل آستانه کارت در یک مغازه به پول نقد نیاز دارید، می توانید آن را در جیب کت حمل کنید یا در یک کیف نگهداری کنید.

 

 

روی کیفیت تمرکز کنید
کیف پول چیزی نیست که اغلب آن را دوباره خریداری کنید. اگر به برندهایی علاقه مند شوید که کیف پول هایی ساخته شده از بهترین مواد را ارائه می دهند، به راحتی می توانید کیف پولی را انتخاب کنید که سال ها و حتی دهه ها دوام بیاورد.

 

نکته کلیدی کیفیت این است که به خاطر بسپارید که تمام چرم ها یکسان ساخته نمی شوند. نحوه پردازش و رنگ آمیزی چرم، همراه با حیوانی که از آن تولید شده است، می تواند بر طول عمر محصول تأثیر بگذارد.

 

 

یک سبک بی انتها را انتخاب کنید
مانند کیفیت مواد، اگر به دنبال یک کیف پول کلاسیک و جاودانه باشید، پس از غیر مد شدن، نیاز به خرید کیف پول دیگری را از بین می برد. یعنی رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی یا عسلی را انتخاب کنید که هرگز از مد نمی افتند.

 

محبوب ترین سبک های کیف پول معمولاً آنهایی هستند که وجود ساده و کاربردی دارند و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد.

 

 

انواع محبوب کیف پول مردانه
کیف پول هایی که در زیر ارائه می کنیم، بهترین انتخاب های ما هستند. آنها زیبایی شناسی جاودانه دارند که آنها را برای افراد باهوش ترجیح می دهد. ممکن است بخواهید یک گزینه هوشمندانه و یک گزینه غیررسمی تر را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی از یکی برای لباس های رسمی تر و دیگری برای زمانی که یک لباس آرام به تن دارید استفاده کنید.

 

کیف پول بیل فولد
این کیف پول پر استفاده مردان است. انتخاب مرد و پسر به طور یکسان. اگر این نوع کیف پول شماست، همیشه به دنبال چرم باشید زیرا نمای هوشمند خود را بیشتر از سایر مواد حفظ می کند.

 

محبوبیت آن در بین مردان به دلیل عملکرد آن در نگهداری هر چیزی است که شما نیاز دارید. پول، شناسنامه و کارت ها همگی به خوبی جمع شده اند و اگر گزینه باریک مناسبی را انتخاب کنید، به خوبی در جیب شلوار شما می نشیند.

 

 

جا کارتی (دارنده کارت)
برای مردانی که رویکرد مینیمالیستی را دوست دارند، دارنده کارت باریک یک انتخاب عالی است. شلوار شما را سنگین نمی کند و فضای کافی برای جا دادن راحت همه کارت های ضروری شما را دارد.

 

این گزینه برای مردی است که دوست ندارد چیز اضافه و یا پولی همراه داشته باشد. جا کارتی هایی مانند تصویر زیر وجود دارند که به کل فلزی هستند و یا داخل آن فلز و اطراف آن چرم هستند. و برخی فقط چرم هستند و فقط دارای اسلات کارت می باشند.

 

 

کیف پول پالتویی
برای مردانی که به دنبال اضافه کردن حسی از استعداد جاودانه و طنزآمیز هستند. کیف پول پالتویی، برای نگهداری در جیب داخلی کت و کاپشن ایده آل است.

 

این سبک کیف پول یک پیچ و تاب نمادین قدیمی را تداعی می کند و می توانید افرادی مانند جیمز باند را در رمان ایان فلمینگ تصور کنید که یکی را در کنار مارتینی خود قرار داده اند. اگر به طور منظم کت و شلوار می پوشید، این یک ارتقای فوق العاده به بند سنتی شما خواهد بود و واقعاً در بین همسالان خود متمایز می شوید.

برگشت به بالا