با عوض شدن فصل ها مدل ها و ترندها به روز می شوند و اکثر خانم ها علاقه دارند کیف پاییزی شیک و متناسب با ترند سال خریداری کنند. در این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم مدل های کیف پاییزی که برای پاییز امسال ترند شده اند را معرفی کنیم. کیف جزئی لاینفک از استایل اکثر خانم ها است و نمی توان نقش کیف را در کامل شدن استایل نادیده گرفت.

 

هر کسی باید استایل خودش را در نظر بگیرید و سپس متناسب با آن مدل کیف مورد علاقه اش را مشخص کند. بسیاری از مدل های کیف را می توانید در هر فصلی استفاده کنید اما استفاده از مدل هایی که در یک فصل ترند می شود قطعا به خوش استایلی و متفاوت تر دیده تر شدن شما کمک می کند.

 

خرید کیف پاییزی مد روز

 

کیف  کمری

کیف های کمری مدتی است دوباره ترند شده اند و استفاده از آنها محبوب شده است. تمام سنین و اکثر سلیقه ها از این کیف ها استفاده می کنند و چون تنوع زیادی در این مدل کیف وجود دارد تقریبا تمام سلیقه ها را در برمی گیرد. استفاده از کیف کمری به رنگ خاکی یا کرم می تواند استایل شما را زیباتر نشان بدهد و همچنین با اکثر تیپ های پاییزی خود می توانید این کیف را ست کنید. استفاده از رنگ های جیغ و همچنین پاستلی و یا رنگ های طبیعی پاییز نیز به شدت توصیه می شود و ظاهر شما را جذاب تر و خاص تر می کند.
 

کیف کمری چرم

 

کیف ریش دار

این کیف ها دقیقا مناسب فصل پاییز و زمستان است. این کیف های ریش دار و یا سرخپوستی بسیار جذاب هستند و حال و هوای استایل شما را دگرگون می کنند.

 

کیف ریش دار


کیف چرم

قطعا بهترین انتخاب برای فصل پاییز خرید کیف چرم می باشد. کیف های چرم به دلیل کیفیت و همچنین تنوع رنگی بی نظیری که دارند حال و هوای استایل شما را پاییزی نشان می دهند و می توانید از رنگ های زرشکی، قهوه ای و سبز استفاده کنید و استایل خاص و متفاوتی را رقم بزنید.
 

کیف چرم پاییزی

 

کیف مینیمال

این کیف ها معمولا از جنس چرم طبیعی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و برای استایل پاییزی بسیار مناسب می باشند. استفاده از کیف های سایز کوچک و مینیمال برای میهمانی ها توصیه می شود و در استایل خیابانی هم می توانید به صورت دوشی کج از این کیف ها استفاده کنید.
 

کیف مینیمال چرم

 

کیف دوشی بزرگ

این ترند خاص را ویکتوریا بکهام بنیانگذاری کرده است. اگر هنگام بیرون رفتن وسایل زیادی را با خود حمل می کنید و یا از کیف های کوچک و کم حجم خسته شده اید و دوست دارید کیف شما بخش مهمی از استایل تان باشد ما به شما کیف های دوشی بزرگ را معرفی می کنیم که ظاهری خیره کننده دارد و تیپ تان را جذاب تر نشان می دهد.

 

کیف دوشی بزرگ

 

کیف خزدار

این کیف ها طرفداران خاص خود را دارد و در فصل پاییز و زمستان بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. جنس این کیف ها از خز است و چون حس گرمی را منتقل می کند دقیقا با فصل پاییز و زمستان همخوانی دارد.
 

کیف خزدار

 

کیف دستی

کیف دستی قطعا بهترین انتخاب برای خانم هایی است که استایل رسمی و نیمه رسمی دارند و دوست دارند کیف را در دست بگیرند تا تکمیل کننده استایل آنها باشد. کیف دستی یک اکسسوری خاص و شیک محسوب می شود و می توانید از انواع چرم کیف دستی هم خریداری کنید.
 

کیف دستی چرم

 

کیف با طرح هندسی

اگر قصد دارید خیلی خاص باشید استفاده از کیف هایی با طرح هندسی را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای ظاهری نامتعارف هستند و به دلیل شکل نامنظمی که دارند بسیار خاص و متفاوت هستند. این کیف ها طرفداران خاص خودش را دارد و دختران جوان و نوجوان از این طرح ها استقبال می کنند.
 

کیف هندسی

 

کیف مارک دار

به تازگی کیف هایی مد شده است که نام برند و مارک آن به صورت بزرگ روی آن خودنمایی می کند. در واقع آیتم اصلی این کیف ها، همان بند آنهاست که بسیار چشم نواز و زیباست. اگر دوست دارید پاییز و زمستان امسال متفاوت تر از سال های قبل باشید می توانید از این مدل ها استفاده کنید.

کیف مارک دار
 

برگشت به بالا