کیف کمری

 

کیف کمری مدلی از کیف های جذاب اسپرت می باشند که هم آقایان و هم خانم ها در موقعیت های مختلف می توانند از آن استفاده کنند. کیف های کمری چرم یکی از شیک ترین اکسسوری هایی است که می توانید به همراه داشته باشید و استایل خود را گران تر و خاص تر نشان دهید. کیف های کمری تاریخچه ای با قدمت بالا دارند و در ابتدای سال 2019 دوباره به عرصه مد بازگشتند.

 

کیف های کمری یکی از آن اکسسوری های تاثیرگذار است که استایل را روح و جلا می بخشد و شما را متفاوت تر نشان می دهد زیرا تعداد افرادی که از این مدل کیف ها استفاده می کنند زیاد نیستند. این کیف های ترند شما را از حمل به وسیله شانه بی نیاز می کند و می توانید آنها را روی کمرتان ببندید و یا مدل های دیگری را برای حمل کیف انتخاب کنید.

 

در این کیف ها می توانید وسایل مورد نیازتان را قرار دهید و بدون ترس از جا گذاشتن کیف تان به خرید بروید و هر آنچه را نیاز دارید با دست حمل کنید.

 

مدل های مختلف استایل با کیف کمری
 

مدل اریب :

این مدل برای استفاده در مسافرت مناسب می باشد. دسته چمدان، پاسپورت یا بلیت، گوشی و این موارد به اندازه کافی دست تان را مشغول می کنند. کیف کمری می تواند به راحتی این مشکل را برطرف سازد. اما نحوه بستن آن باید به شکل اریب باشد. ابتدا کیف را از قسمت سر به تن کنید و بعد جای آن را قسمت بالای شکم و روی سینه میزان کنید. یا می توانید ابتدا کیف را برعکس کنید و قفل آن را ببندید و سپس آن را برگردانید و جای آن را درست کنید. در این مدل با خیال راحت می توانید به کارهایتان برسید و نگرانی از بابت کیف و مدارک و وسایل تان نداشته باشید.

 

کیف کمری چرم مردانه

 

مدل دور کمر:

این مدل یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین مدل بستن این نوع کیف ها به شمار می رود. ابتدا کمربند کیف تان را روی قسمت شکم ببندید و بعد آن را برعکس کرده و جای آن را روی قسمت کناری کمرتان میزان کنید.

 

کیف دوشی کمری چرم

 

مدل روی لباس:

ترند سال این مدل محسوب می شود، به ویژه در فصل تابستان این مدل قطعا انتخابی جذاب برای شما خواهد بود. اگر کیف را روی لباس تان می بندید سعی کنید از لباس جذب استفاده کنید. مانتوی بلند یا مانتو کمر دار برای این نوع استفاده از کیف مناسب تر است.

 

کیف کمری چرم زنانه

 

مدل زیر لباس:

این مدل ترند زمستان می باشد و افراد بسیاری که طرفدار این کیف ها هستند در زمستان این مدل را بستن کیف انتخاب می کنند. برای این روش باید لباس تان کمی آزاد باشد. پوشیدن سویشرت، پالتو، بارانی یا مانتو بلند جلوباز توصیه می شود.

 

کیف کمری چرم

 

مدل کوله پشتی:

با بستن و قرار دادن کیف در قسمت پشت کمرتان آن را به کوله پشتی تبدیل کنید. این روش یک راه آسان برای کیف های بزرگتر است و برای زمانی که می خواهید لوازم بیشتری مانند خوراکی های مختلف،بطری آب، یا یک وسیله دیگر در آن قرار دهید مناسب تر است.

 

کیف کمری کوله پشتی

 

ست کردن کیف کمری

 

این کیف ها فقط با استایل اسپرت، کژوال، دانشجویی و میهمانی کاربرد دارند و برای جلسات مهم کاری و همچنین محل کار و مکان های رسمی اصلا مناسب نمی باشند. استفاده از لباس های اسپرت به رنگ روشن با کیف کمری بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. پیراهن و یا مانتو سفید با شلوار جین آبی تیره و یا کم رنگ قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

 

 با استایل دامن و سارافون هم می توانید از این مدل کیف ها استفاده کنید، فقط باید کیفی را انتخاب کنید که اندازه بزرگی نداشته باشد. همچنین دامن های خیلی بلند و چین دار و یا سارافون های ساسون دار انتخاب مناسبی برای این کیف ها نخواهند بود.

 

اورال،بیلرسوت و شلوار پیش بندی هم انتخاب های جذاب و خاصی برای این مدل کیف ها خواهند بود. سعی کنید از رنگ های خنثی، مانند سفید، مشکی و خاکستری بیشترین انتخاب راداشته باشید.


 

مجموعه پرچرم دارای چندین مدل کیف کمری مردانه و زنانه می باشد که می توانید با انتخاب و خرید یکی از این مدل کیف ها تفاوت خارق العاده ای را در استایل تان ایجاد کنید. کیف پرک یک مدل زنانه کیف دوشی کمری چرم می باشد.

برگشت به بالا