استایل مردانه شیک و خاص با اکسسوری های چرم تکمیل می شود. در گذشته استایل مردان بیشتر به کت و شلوار با پیراهن های سفید محدود می شود و مانند امروز این همه تنوع در سبک پوشش وجود نداشت. اما در همان زمان هم استفاده از کمربند و کفش و کلاه چرم و یا ساعت بند چرم کلاسیک و گرانقیمت استایل را گران تر نشان می داد و مردم از روی ظاهر فرد متوجه می شدند که از طبقه ثروتمند است.

 

اکسسوری های چرم

 

کیف دستی چرم

 

کیف دستی چرم مردانه

 

کیف های دستی چرم یا همان کیف های پاسپورتی سالیان سال است که مورد استفاده آقایان قرار می گیرد و هنوز هم بسیاری از افراد از این کیف ها استفاده می کنند. کیف های دستی چرم استایل شما را کلاسیک تر و رسمی تر نشان می دهد. استایل مردانه کلاسیک شخصیت شما را خاص و محکم نشان می دهد و با همین آیتم می توانید متفاوت تر از دیگر مردان به نظر برسید.

 

 

کمربند چرم

 

کمربند چرم

 

در استایل اسپرت که امروزه مورد علاقه قشر جوان می باشد کمربند جایی ندارد و معمولا این افراد از شلوارهایی استفاده می کنند که تیشرت روی آن قرار می گیرد. اما پوشیدن پیراهن مردانه با شلوار و کمربند استایل شما را خاص تر و رسمی تر نشان می دهد و برای جلسات کاری مهم و حتی محل کار استایلی شکیل و جذاب به نظر می رسد.

 

می توانید کمربند چرم را با کیف پول و کفش تان ست کنید و پیراهن تان را با یک جلیقه مردانه و یک شلوار کتان و یا پارچه ای استفاده کنید و ببنید چقدر مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

 

 

استایل مردانه خاص

 

 

ساعت بند چرمی

 

ساعت بند چرم

 

ساعت های با بند چرم مشکی و یا قهوه ای و یا دیگر رنگ ها که امروزه در بازار به وفور پیدا می شود هم می توانند با استایل اسپرت و هم رسمی استفاده شوند و در هر صورت استایل شما را جذاب و بی نقص نشان می دهد.

 

 

کیف اداری چرم

 

کیف اداری چرم

 

کیف های اداری چرم یکی از آن محصولاتی هستند که برای رفتن به محل کار و دیگر امکان اداری بسیار لازم است و استایل شما را بیش از پیش متفاوت می کند. این کیف ها فرد را جنتلمن و محکم و با اراده نشان می دهند. کیف های اداری برای حمل لپ تاپ و یا تبلت و همچنین اسناد و مدارک و دیگر وسایلی که ممکن است نیاز داشته باشید بسیار مناسب هستند و شما را از کیف جداگانه بی نیاز می کند.

 

این کیف های چرم مردانه را می توانید با کمربند و یا کفش تان به راحتی ست کنید. در مجموعه تولیدی پرچرم مدل های بسیار متفاوت و زیبایی از این کیف ها تولید می شود و که می توانید یکی از این کیف ها را برای تکمیل کردن استایل تان خریداری کنید.

 

 

کیف دوشی چرم یا کراس بادی

 

کیف دوشی چرم مردانه

 

کیف های دوشی چرم یا کراس بادی یا کیف کج این روزها به شدت طرفدار پیدا کرده است زیرا هم با استایل اسپرت و هم رسمی استفاده می شود و به همین دلیل قشر جوان به استفاده از این کیف ها علاقمند شده است. کیف های دوشی را می توانید به صورت ترند این روزها که کج می باشد هم استفاده کنید و استایل خود را از یکنواختی نجات هید.

 

 

کیف پول چرم

 

کیف پول چرم

 

کیف پول های چرم یکی دیگر از اکسسوری های مورد نیاز آقایان می باشد. این کیف ها با داشتن جاهای بسیار به شما کمک می کند که مدارک، کارت های اعتباری، پول و ... را در آن قرار دهید. کیف پول های چرم دو نوع دارند کیف پول های کتی یا پالتویی که کمی کشیده تر و بزرگتر هستند و داخل جیب داخلی کت و یا پالتو و کاپشن قرار می گیرند و همچنین در استایل اسپرت میتوانید آنها را در دست بگیرید. کیف پول های جیبی کوچک تر هستند و در جیب عقب شلوار به راحتی جای می گیرند و کوچک و کاربری و زیبا هستند.

 

 

کفش چرم

 

کفش چرم مردانه

 

کیف چرم همانند کیف، تکمیل کننده استایل شما می باشد. با توجه به ماندگاری بالایی که چرم دارد می توانید سال های سال از این محصولات استفاده کنید و استایل های متفاوتی را خلق کنید. کفش چرم هم دارای رنگ بندی مشکی و عسلی و قهوه ای می باشد که دست شما را برای خرید و ست کردن با دیگر اکسسوری های چرم باز می گذارد و همچنین استایل شما را گران تر و پولدارتر نشان می دهد.

 

استفاده از اکسسوری های چرم استایل شما را خیره کننده و تاثیرگذار نشان می دهد. پوشش و ظاهر افراد این روزها بسیار مورد قضاوت قرار می گیرد و در اولین ملاقات چیزی که بیشتر از همه به چشم می آید و دیگران را تحت تاثیر قرار ی دهد استایل شماست و بعد نوع رفتار و منش تان. پس سعی کنید هم استایل خوبی داشته باشید هم خوش اخلاق و خوشبو باشید. 

برگشت به بالا