کیف پول چرم یکی از اکسسوری هایی است که هم خانم ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند. کیف پول های زنانه و مردانه امروزه در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود که انتخاب را برای همه آسان تر کرده است. کیف پول چرم جدا از اینکه یک اکسسوری خوب برای هر کسی می باشد یکی از بهترین هدیه هایی است که در لحظه اول به ذهن هر فردی می رسد و قطعا همه از هدیه گرفتن کیف پول چرم طبیعی و باکیفیت خوشحال می شوند.

 

کیف پول یک اکسسوری جهانی است و مهم نیست شما چه شغلی داشته باشید قطعا در جیب شما یک تلفن همراه، کلیدها و یک کیف پول هست. در گذشته کیف پول برای نگهداری اسکناس و سکه استفاده می شد اما با گذشت زمان این کیف ها به محلی برای نگهداری کارت های ویزیت، کارت های بانکی و اعتباری، گواهینامه و دیگر مدارک تبدیل و تقریبا این روزها استفاده از اسکناس و پول نقد بسیار کم شده است.

 

کیف پول چرم

 

ویژگی های کیف پول چرم

 

کیفیت جنس چرم

 

چرم ها در مدل ها و کیفیت های مختلفی وجود دارند و نوع و کیفیت چرمی که برای تهیه یک کیف پول به کار رفته است می تواند آن کیف را به کیف متوسط و یا بهترین کیف موجود تبدیل کند.

 

مهمترین طبقه بندی چرم بر اساس قسمتی از پوست حیوانات است. پوست حیوان کاملاً ضخیم و غیرقابل استفاده است. برای مفید و کاربردی کردن آن، این پوست به چندین لایه تقسیم می شود. بالاترین لایه چرم عیب های طبیعی بسیاری دارد.

 

وقتی که این عیب ها صاف یا سنباده می شوند، لایه به دست آمده چرم طبیعی بسیار مرغوب و با کیفیت، نامیده می شود. چرمی که از لایه های دیگر به دست می آید چرم اصل نامیده می شود.

 

کیف پول چرم اصل

 

طراحی و ظرفیت

 

کارکرد کیف به اندازه کیفیت آن اهمیت دارد. این روزها طراحان، کیف های باریک تر و کوچکتری را نسبت به گذشته طراحی می کنند که زیبایی بیشتری دارند، ولی در عین حال جای کافی برای بسیاری از موارد ضروری در آن ها تعبیه نشده است.
 

قبل از خرید یک کیف چرم با کیفیت باید نیاز خود را بسنجید. تعداد کارت ها و همچنین مدارکی را که می خواهید داخل کیف قرار دهید بررسی کنید.

 

اگر می خواهید کیفی خریداری کنید که موبایل تان هم در آن جا بگیرید و شما به صورت دستی کیف را حمل کنید، حتما قبل از خرید، گوشی خود را در کیف قرار دهید تا ببینید کیف مورد نظر برای این کار مناسب هست یا خیر.

 

اکثر کیف‌ پول‌ها می‌توانند ۶ تا ۸ عدد جای کارت و مقدار مناسبی پول نقد حمل کنند. این چیزی است که خوشبختانه یک فرد عادی در کیف پول خود حمل می کند. کیف پول سه تایی یا سه لت فضای بیشتری دارد اما اگر به درستی طراحی نشده باشد کمی حجیم تر خواهد بود.

 

اگر قصد خرید یک کیف برای مسافرت را دارید، باید فضایی برای پاسپورت و کارت پرواز و همچنین ارز داشته باشد. کیف‌ پول‌ های زیپ دار دارای زیپ خاصی برای محافظت از اقلام ارزشمند شما هستند و همیشه جزو پرفروش ترین مدل ها می باشند.

 

کیف پول چرم گاوی

 

اندازه کیف پول

 

کیف ها در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند و این به شما بستگی دارد که نوع جیبی را انتخاب می کنید یا نوع پالتویی. کیف پول های جیبی کوچکتر هستند و در جیب جا می شوند اما کیف پول های کتی یا پالتویی را می توانید در دست بگیرید و یا در جیب کت و یا پالتو و کاپشن قرار دهید زیرا این کیف ها بزرگتر و کشیده تر هستند.

 

اگر بیشتر کیف پول خود را در جیب جلوی شلوار جین یا جیب جلوی پیراهن قرار می دهید، باید کیف های کوچکتر که دارای دو یا سه لت هستند را انتخاب کنید.

 

اگر کیف پول مردانه خود را در جیب پشت شلوار می گذارید، کیف پول دو لت یا دو جایی، برای شما بسیار مناسب است و می توانید مدارک و کارت های اعتباری تان را در آن قرار دهید.

 

کیف پول های بزرگ این روزها حسابی ترند شده است و اکثر قشر جوان از آن استفاده می کنند، زیرا اندازه این کیف به آنها اجازه می دهد، موبایل شان را داخل آن قرار دهند.

 

بنابراین، اندازه کیف پول بستگی به این دارد که چه تعداد وسیله را می خواهید در کیف پول خود قرار دهید و معمولاً کجا کیف پول خود را نگه می دارید.

 

همیشه متناسب با نیاز و استفاده تان کیف پول را خریداری کنید که بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. کیف پول چرم دارای ماندگاری بالایی است و سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.

برگشت به بالا