خوش تیپی در پاییز و زمستان اصول و چارچوب خاصی دارد که اگر به آنها عمل کنید، می توانید استایل جذاب و خاصی داشته باشید. در فصل پاییز هوا بسیار متغییر است و گاهی سرد و گاهی معتدل می باشد به همین علت باید لباس هایی را انتخاب کنید که با این نوع آب و هوا همخوانی داشته باشد.

 

اگر می خواهید در فصل پاییز استایل زیبایی داشته باشید و همچنین ظاهرتان با دیگران متفاوت باشد ، ما در این مطلب از سایت پرچرم ایده های نابی را معرفی می کنیم که می توانید با رعایت آن ها به این هدف دست پیدا کنید.

 

 

رنگ های مخصوص پاییز

در فصل بهار و تابستان معمولا رنگ های شاد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، چون هم ذات بهار و تابستان به دلیل وجود سرسبزی و گل های زیبا رنگارنگ است و هم لباس های روشن باعث خنک تر شدن افراد می شود. اما در فصل زمستان باید لباس هایی را به تن کنید که رنگ های تیره تری داشته باشند تا نور خورشید را جذاب کنند و باعث احساس گرمای بیشتری در شما بشوند.

 

بهترین و جذاب ترین رنگ ها برای فصل پاییز :

 

رنگ های گرم: رنگ قرمز تیره، نارنجی تیره، برنزی، طلایی، رنگ هایی با تن رنگ پوست (قهوه‌ایی مایل به‌زرد) و کرمی.

رنگ های تیره‌: رنگ شرابی، سرمه‌ ایی و قرمز مایل به‌ آبی ( آلویی ).

رنگ های خنثی: قهوه‌ایی، خاکستری و سیاه.

رنگ های با تن زمینی: بژ، سبز جنگلی، سبز تیره‌ و زیتونی.

 

این رنگ ها جزو بهترین شیک ترین رنگ ها برای استایل هستند و شما می توانید در قالب این رنگ ها کیف و کفش، پالتو و شال گردن و ... را انتخاب کنید و هارمونی زیبایی از رنگ های پاییزی را ایجاد کنید.

 

کیف چرم

 

اصول خوش تیپی در پاییز

 

کیف چرم بهترین انتخاب

قطعا یکی از اصول خوش تیپی در پاییز داشتن یک کیف چرم مناسب است. بهترین انتخاب برای خرید کیف در فصل پاییز، کیف های چرم طبیعی هستند که از چرم حیواناتی مثل گاو، شترمرغ، بز و ... درست می شوند. کیفیت کیف های چرم به گونه ای است که باعث گران تر دیده شدن استایل شما می شود و برق و جلای این کیف ها استایل تان را خیره کننده تر نشان می دهد.

 

بهترین رنگ ها برای انتخاب کیف ، رنگ های قرمز، زرشکی، قهوه ای، مشکی، نارنجی، سبز می باشد. امروزه کیف های چرم طبیعی در انواع رنگ ها تولید می شود و دست شما را برای انتخاب کیف دلخواه تان باز می گذارد.

 

 

کفش مناسب پاییز

خوش تیپی در پاییز به انتخاب کفش مناسب هم بستگی دارد. چکمه ها و یا بوت ها و نیم بوت های چرم انتخاب عالی برای فصل پاییز و زمستان به شمار می روند. این مدل کفش ها از پاهای شما در برابر سرما و باران و برف محافظت می کند و بهتر است نوع بدون پاشنه و یا با پاشنه کوتاه را انتخاب کنید که احتمال لیز خوردن و ... را تا حد زیادی کاهش دهید.

می توانید کیف و کفش ست بخرید. قطعا رنگ مشکی و یا زرشکی و قهوه ای بهترین انتخاب برای ست کردن کیف و کفش چرم می باشند و با هر لباسی می توانید به راحتی آن ها را ست کنید.

 

 


ژاکت و کت یک انتخاب عالی

بهتر است در فصل پاییز به جای پوشیدن پالتوهای ضخیم و سنگین، لباس های لایه لایه بپوشید، تا بتوانید در صورت تغییر دمای هوا، لباس تان را از تن خارج کنید و پوشش تان را تغییر دهید. بهتر است یک لباس نازک بپوشید و روی آن ژاکت و یا کت بپوشید و یا از انواع پافرها استفاده کنید که هم استایل شما را اسپرت تر نشان می دهد و هم به راحتی می توانید در صورت تغییر دمای هوا آن را دربیاورید.

 

خوش تیپی در پاییز

 

شنل یک ایده جذاب

شنل یا پانچو یکی از شیک ترین و جذاب ترین لباس های فصل پاییز است که در مدل ها و طرح های متفاوتی در بازار عرضه می شود. یک بلوز جذب با یک شنل تک دکمه‌ای بپوشید تا زیبا و جذاب تر به‌ نظر برسید. در مورد پوشیدن شنل به این نکته دقت کنید که اگر چاق هستید و یا اضافه وزن دارید از پوشیدن شنل خودداری کنید زیرا شما را چاق تر نشان می دهد.

 


شلوار جین یا کبریتی؟

شلوارهای جین در تمام فصول سال قابل استفاده هستند و در فصل پاییز می توانید از جین های تیره تر برای استایل خود کمک بگیرید. شلوارهای مخمل کبریتی هم در رنگ های متنوعی وجود دارند که می توانند استایل شما را پاییزی تر نشان دهند. همچنین استفاده از لگ های داخل پرزدار هم در این فصل انتخاب بسیار مناسبی به شمار می رود.

 

 

اکسسوری های پاییزی

خوش تیپی در پاییز امسال بدون اکسسوری قطعا کاری سخت خواهد بود. پاییز و زمستان فصل استفاده از اکسسوری خاص و دلفریب است. استفاده از شال گردن های جذاب پشمی، کاموایی و ...، دستکش های چرم، کلاه های بافتنی، نمدی، پشمی، خلبانی و ....روسری و شال های ضخیم با طرح های چهارخانه و یا گل دار در این فصل به شدت توصیه می شود زیرا استایل شما را از یکنواختی نجات می دهد و می توانید ظاهری جذاب تر و مناسب با ترند سال داشته باشید.

برگشت به بالا