تیپ پاییزی مردانه، اسپرت و یا رسمی می تواند با رعایت کردن نکاتی بسیار جذاب و خیره کننده به نظر برسد. استایل پاییزی مردانه با رنگ های مختص فصل پاییز که همگی دارای تناژ گرم هستند قطعا شما را خاص و متفاوت نشان می دهد. لباس های مردانه پاییزی معمولا تنوع بسیاری دارند و آقایان می توانند از مدل ها و سبک های متنوعی برای ظاهرشان استفاده کنند.

 

استایل پاییزی با استفاده از رنگ های پاییزی گرم مانند قهوه ای و نارنجی و حتی زرشکی و سبز تیره بسیار چشم نواز می شود و حس گرمی را به اطرافیان خود نیز منتقل می کنید. در فصل پاییز باید لباس هایی با رنگ تیره تر نسبت به فصل تابستان بپوشید تا نور را جذب کرده و بدن تان گرم تر شود.


رنگ های پاییزی

بهترین رنگ ها برای لباس پاییزی مردانه، قهوه ای، سبز، قرمز یا زرشکی، نارنجی، زرد و بنفش می باشد. رنگ قهوه ای یک رنگ کلاسیک و همیشه ترند می باشد که اغلب برای کیف و کفش و یا کت و کاپشن استفاده می شود. افرادی که از رنگ قهوه ای و یا زرد در استایل شان بهره می برند، افرادی هستند که سازگاری بیشتری با محیط دارند و کنترل محیط بیرونی برای آن ها آسان تر است.

 

تیپ پاییزی مردانه

 

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی شور و شعف به زندگی را نشان می دهد و استفاده از این رنگ برای پلیور و یا بلوزی که زیر کاپشن یا کت می پوشید بسیار مناسب است و ظاهرتان را گیراتر و جذاب تر نشان می دهد.

 

رنگ قرمز و زرد

استفاده از رنگ زرد و قرمز هم در همین دسته قرار می گیرد و می توانید کلاه، شال گردن و یا بلوز و پلیور زرد و یا قرمز را زیر کت و یا کاپشن تان بپوشید که در کنار رنگ قهوه ای و یا مشکی کت و یا کاپشن تان استایلی خیره کننده ایجاد می کند.

 

رنگ سبز

استفاده از رنگ سبز در استایل به دیگران نشان می دهد که شما فردی هستید که به راحتی دیگران را تحت تاثیر قرار می دهید و آنها را تحت کنترل خودتان می گیرید. استفاده از کاپشن یا کت های اسپرت به رنگ سبز تیره در کنار پلیور و یا شال زرشکی و قرمز قطعا جذاب خواهد بود رنگ سبز در کنار سرمه ای بسیار چشم نواز به نظر می رسد و می توانید از این رنگ هم استفاده کنید.

 

استایل پاییزی مردانه

 

رنگ بنفش

رنگ بنفش نشان دهنده اقتدار و اعتماد به نفس بالاست. اگر قصد دارید از این رنگ در استایل تان بهره ببرید از طیف تیره تر بنفش استفاده کنید زیرا گرم تر است و به راحتی می توانید آن را با رنگ طوسی شلوار و یا کت و کاپشن ست کنید و استایل زیبای داشته باشید.
 

رنگ تیره

اگر کت، کاپشن و یا سویشرت مشکی می پوشید استفاده از رنگ های تیره ماننده سرمه ای و قهوه ای برای پلیور و یا بلوز کاملا اشتباه است و ظاهر شما را کاملا یکدست و تیره نشان می دهد. سعی کنید رنگ ها را جوری انتخاب کنید که هارمونی خاصی در ظاهرتان وجود داشته باشد.



نکاتی برای تیپ مردانه پاییزی

 

در فصل پاییز به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر است لباس ها را لایه لایه بپوشید که اگر هوا گرم تر شد بتوانید لباس تان را دربیاورید و احساس راحتی کنید. اگر سرمایی هستید بهتر است چند لباس را روی هم بپوشید. اول یک لباس نازک و بعد لباس های ضخیم تر را انتخاب کنید تا هم گرم تر باشید و هم ظاهر جذابی داشته باشید.

 

لباس پاییزی مردانه

 

اگر در فصل پاییز علاقه دارید از انواع ژاکت ها استفاده کنید بهتر است دکمه بالایی را باز بگذارید و دکمه وسطی را ببندید، دکمه ی انتهایی نیز باید باز باشد.اگر تمام دکمه ها را ببندید استایل شما را مسن تر نشان می دهد و چاقی شکمی در این مورد بیشتر دیده می شود.


استفاده از کت های اسپرت و یا رسمی و همچنین انواع کاپشن و بادگیر و بارانی های سبک هم در این فصل بسیار توصیه می شود و استایل شما را از یکنواختی نجات می دهد.

 

استفاده از شال گردن بسیار توصیه می شود. می توانید شال گرن را به روش های مختلفی دور گردن تان ببندید. شال گردن نه تنها شما را گرم نگه می دارد بلکه تکمیل کننده استایل شما می باشد و رنگ و جلای خاصی به استایل تان می دهد. استفاده از شال گردن های رنگی، به رنگ های زرد، زرشکی یا قرمز، سبز و یا نارنجی بسیار جسورانه است و تیپ پاییزی مردانه تان را خاص تر و متفاوت تر نشان می دهد.

برگشت به بالا