استفاده از رنگ های پاییزی تاثیر به سزایی در خوشتیپی شما دارد. اگر می خواهید استایل جذاب و زیبایی داشته باشید باید از رنگ های طبیعت در استایل خود بهره ببرید. بیشتر افرادی که رنگ پوشش خود را مناسب با فصلی که در آن قرار دارند انتخاب می کنند افرادی هستند که از مورد توجه و تحسین قرار گرفتن لذت می برند. این افراد بسیار زیبایی طلب هستند و دیدگاه مردم درباره شان بسیار مهم است و برای اینکه اعتماد به نفس شان را بالا ببرند به دنبال تطابق استایل شان با رنگ های فصل هستند.

 

انتخاب رنگ مناسب به رنگ پوست و مو و حتی چشمان شما نیز بستگی دارد و قطعا برای خرید لباس پاییزی مناسب باید به این موارد هم توجه کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

 

رنگ لباس مناسب پاییز

 

رنگ نارنجی:
پاییز دقیقا به رنگ زرد و نارنجی است. افرادی که دوست دارند استایل شان با رنگ محیط همخوانی داشته باشد می توانند از رنگ های زرد تیره و یا قرمز و نارنجی در استایل خود بهره بگیرند. در این افراد حس تطابق پذیری با محیط و اطرافیان و همچنین تغییرات در زندگی شان بیشتر است.

 

 

رنگ قرمز:

اگر می خواهید بدرخشید و در مرکز توجه باشید قرمز بهترین انتخاب برای شماست و قطعا همه توجه ها به سمت شما معطوف می شود. رنگ های قرمز تیره را می توانید با رنگ های روشن تری از طیف قرمز و یا با رنگ های خنثی مانند کرم و سفید و خاکستری و مشکی ست کنید.
 

 

رنگ خردلی:

این رنگ بسیار آرامش بخش است و حس خوبی را به دیگران منتقل می کند. اگر می خواهید بر محیط اطراف تان تاثیرگذار باشید و احساس گرمی و صمیمیت را به دیگران منتقل کنید از این رنگ در کاپشن و یا بافت و پافرتان استفاده کنید.
 

 

رنگ رز یا صورتی:

این رنگ محبوبیت بالای در بین دختران جوان و حتی بانوان دارد. رنگ صورتی یا رز بسیار لطیف و پراحساس است و در روزهای سرد پاییز حس گرمی را به دیگران منتقل می کند. صورتی را می توانید با خاکستری ست کنید که بسیار جذاب است.
 

 

رنگ قهوه‌ای:

انتخاب رنگ قهوه ای در استایل نوعی امنیت روانی را برای افراد به وجود می آورد.ست کردن کت و شلوار قهوه ای تیره با لباس قهوه ای روشن و کفش آجری قطعا ترکیبی برنده خواهد بود و آقایان را بسیار جذاب نشان می دهد. افرادی که این رنگ را برمی گزینند دنبال تشویق و تحسین دیگران دیگران هستند.
 

 

رنگ آبی و خاکستری :

آسمان بارانی و ابری قطعا یکی از جذابیت های فصل پاییز است و جزو رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد و همچنین در فصل گرم مورد توجه قرار نمی گیرد. این رنگ استایل شما را زیبا و چشم نواز نشان می دهد.

 


رنگ آبی فیروزه‌ای:

این رنگ بسیار زیبا و جذاب است و یک انتخاب بسیار متفاوت برای فصل پاییز می باشد. رنگ آبی فیروزه ای را می توانید با مشکی ست کنید چون سردی آن را از بین می برد و استایلی دلنشین خواهید داشت.
 

 

رنگ مشکی:

قطعا یکی از جذاب ترین رنگ ها مشکی می باشد و برای مکان های رسمی و مجالس یک رنگ عالی و مناسب است.این رنگ کاملا خنثی است و به همین دلیل با تمامی رنگ ها به راحتی ست می شود و استایل شما را از یکنواختی بیرون می آورد.
 

 

رنگ بنفش:

این رنگ یک رنگ سلطنتی محسوب می شود و برای میهمانی بسیار مناسب است و استفاده از زیورآلات مشکی به زیبایی و جذابیت آن می افزاید. استفاده از رنگ بنفش تیره در استایل پاییزی تان نشان دهنده اعتماد به نفس و داشتن قدرت بالا در تصمیم گیری است و حس اقتدار را به دیگران منتقل می کند.


 

رنگ سبز:

افرادی که فکر می کنند از لحاظ درونی می توانند دیگران را تحت تاثیر قرار دهند معمولا این رنگ را انتخاب می کنند چون این رنگ کاملا متضاد با با فصل پاییز است. استفاده از طیف رنگ سبز در پاییز بسیار چشم نواز است و می توانید از سبز تیره و یا زمردی در استایل خود بهره ببرید.


 

رنگ طلایی یا زرد:

طلایی به رنگ برگ های پاییزی است و رنگ بسیار زیبایی است. کسانی که کنترل بیرونی دارند و می دانند که محیط بر روی آنها تاثیر می گذارند معمولا زرد روشن و یا طلایی را انتخاب می کنند و یا قهوه ای بسیار روشن را در استایل شان استفاده می کنند.
 

 

رنگ کرم یا شتری: این رنگ بسیار کلاسیک است و برای کت های پاییزی بسیار مناسب می باشد. می توانید در این فصل استایل مونوکروم داشته باشید و یا از  رنگ های متضاد برای ست کردن با کرم یا شتری استفاده کنید.


 

نکاتی برای جذابیت در پاییز

 

برای فصل پاییز بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید زیرا شما را جذاب تر نشان می دهد. استفاده از رنگ های قهوه ای شکلاتی و یا کبود چهره شما را گرم تر و جذاب تر نشان می دهد. رنگ های روشن شما را لطیف تر و زنانه تر نشان می دهد.

 

رنگ پوست تان را حتما در نظر بگیرید. رنگ طبیعی پوست شامل طیفی از هلویی تا بژ، مسی و بژ تیره می باشد. سعی کنید رنگی را برای استایل تان در نظر بگیرید که پوست شما را جذاب تر نشان دهد و زیبایی تان را دو چندان کند.



بهترین رنگ مو برای شما می تواند رنگ های قرمز و شکلاتی و یا بلوند چرک و مشکی و قهوه ای و دودی باشد.همچنین به رنگ چشم تان دقت کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که با چشمان شما همخوانی داشته باشد تا گیرایی چهره تان را بیشتر کند.



فصل پاییز، فصل رنگ های طلایی و خاکی و گرم است. این رنگ ها پرطروات هستند و شما هم باید در استایل تان از این رنگ ها بهره ببرید. رنگ هایی مثل زیتونی، شکلاتی، سبز دودی، جگری، بنفش بادمجانی، خاکستری روشن، نارنجی یا آجری،زرشکی رنگ هایی هستند که بسیار دلفریب می باشند و این شما هستید که باید طیف رنگی را انتخاب کنید که بیشتر با پوست تان همخوانی داشته باشد.



استفاده از جین به رنگ روشن در فصل پاییز توصیه نمی شود و بهتر از از جین تیره استفاده کنید. استفاده از زیورآلات و اکسسوری های مناسب می تواند استایل تان را جذاب تر نشان دهد.



همچنین می توانید از کفش و کیف چرم به رنگ های جذاب استفاده کنید تا استایل تان بیشتر دیده شود و رنگ های پاییزی در آن به کار رود. بسیار مهم است که رنگ هایی را انتخاب کنید که زیبایی شما را دو چندان کند و خوشتیپ تر شوید.

برگشت به بالا