ست کردن لباس زمستانی آداب و اصولی دارد تا خوش استایل و شیک پوش به نظر برسید. برای ست کردن لباس باید رنگ ها و مدل ها را در نظر بگیرید و حتی به رنگ پوست تان هم دقت کنید تا جذاب تر به نظر برسید. استفاده از رنگ های همیشگی مشکی و قهوه ای برای فصل زمستان اصولا جذاب نیست و بهتر است از رنگ های روشن و حتی زرشکی و آبی تیره برای این فصل استفاده کنید. رنگ های تکراری برای این فصل انتخاب مناسبی نیست و بهتر است از رنگ های سفید و حتی صورتی و کرم هم استفاده کنید.

 

 

استفاده از رنگ خنثی برای لباس

لباس های گرانقمیتی چون پالتو و بارانی و کت را بهتر است از رنگ های کلاسیک انتخاب کنید، رنگ های کلاسیک خنثی مانند سفید و خاکستری و مشکی را می توانید به راحتی با دیگر رنگ ها ست کنید و متفاوت تر به نظر برسید. رنگ سفید برای همه ی فصل ها مناسب است و با دیگر رنگ ها هم به راحتی ست کنید. رنگ سفید به عنوان یک رنگ تابستانی در نظر گرفته می شود اما برای زمستان هم زیباست و می توانید با رنگ های گرم آن را ست کنید.

 

ست کردن لباس زمستانی

 

تناسب رنگ لباس با پوست و مو

این یک قانون کلی نیست ولی تناسب رنگ لباس با پوست و مو یک سلیقه شخصی است که اگر از آن استفاده کنید می تواند جذابیت شما بیشتر می کند. برای کسانی که موهایشان سرخ است و صورت کک و مکی دارند، رنگ های بژ و سبز با هایلایت های طلایی طبیعی می تواند جذابیت و زیبایی شما را دو چندان کند.

 

برای پوست های گندم گون و زیتونی که موهای قهوه ای تیره دارند استفاده از رنگ های قرمز تیره و آلبالویی جذاب به نظر می رسد. کسانی که موهای بلوند و پوست خیلی روشنی دارند، استفاده از رنگ های بژ و آبی بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود. برای افرادی که موهایی قهوه ای روشن و یا خاکستری دارند استفاده از رنگ های آبی طیف روشن تا تیره مناسب است و اگر پوست با تم زرد و یا رنگ پریده ای دارید مخلوطی از رنگ های سفید و آبی برای شما مناسب است.

 

 

رنگ سیاه

استفاده از رنگ سیاه می تواند بر روی چهره شما تاثیر بگذارد و اندام شما را لاغرتر نشان می دهد، پس اگر لاغر هستید بهتر است از این رنگ استفاده نکنید و رنگ های روشن را مدنظر قرار دهید.

 

 

رنگ های مکمل

ست کردن رنگ لباس، با کیف و کفش نیاز به دقت دارد و اگر در این زمینه دقت فراوانی داشته باشید می توانید زیبا و شیک به نظر برسید. اگر پوشاک را در یک رنگ انتخاب کنید مثلا طیف تیره و یا طیف روشن، بسیار زیبا به نظر می رسد. برای مثال یک کت بژ را با بلوز کرم و یا شیری و یا دامن بژ تیره و کفش بژ یا کرم تیره هماهنگ کنید و یک استایل مونوکروم زیبا داشته باشید.

 

ست کردن لباس به این سبک بسیار ساده تر از ست کردن با رنگ های مختلف است، البته افراد جوان معمولا دوست دارند لباس های رنگی و شاد بپوشند اما حتما تناسب رنگی را باید رعایت کنند تا ظاهری شلوغ و شلخته نداشته باشند. هر رنگی می تواند مانند دو رنگ پرکاربرد سفید و مشکی در پوشش به کار رود و بهتر است استفاده از رنگ های تک رنگ را کم تر کنید و سعی کنید رنگ ها را با هم خانواده شان ست کنید تا استایلی جذاب تر داشته باشید.

 

ست لباس زمستانی دخترانه

 

رنگ سفید

این رنگ معمولا به هر کسی می آید هم کسانی که پوست تیره دارند و هم کسانی که پوست روشن دارند به شرط اینکه سفید خالص باشد و اگر مقداری رنگ به آن اضافه شده باشد تاثیرش از بین می رود. مثلا سفید شیری یا عاجی و یا صدفی هر کدام به یک رنگ پوست می آید و مانند سفید خالص برای هر نوع پوستی مناسب نیست.

 

 

رنگ و طرح ها را با هم ست کنید

نقش ها و طرح ها را کنار هم قرار دهید و از ست کردن آنها با هم نترسید و سعی کنید مانند طراحان بزرگ فکر کنید و استایلی جذاب و منحصر به فرد خلق کنید. ست کردن سه رنگ با هم استایل شما را از یکنواختی نجات می دهد. چون اکثر افراد دو رنگ را با هم ست کنند و اضافه شدن رنگ سوم و ست کردن آن برای هر کسی آسان نیست. استفاده از رنگ چهارم هم کاملا سلیقه ای است و به صورت محدود می توانید از آن استفاده کنید. این مدل ست کردن بسیار جذاب است و دیگران را به تحسین شما وا می دارد.

 

برگشت به بالا