در این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم راهنمای خرید کیف دوشی چرم مردانه را بیان کنیم تا اگر قصد خرید کیف دوشی مردانه را دارید بتوانید با اطلاعات کامل این کار را انجام دهید و کیف دوشی متناسب با نیازتان را خریداری کنید. کیف های رودوشی امروزه با استقبال خوبی از طرف آقایان روبرو شده است و به این دلیل که ساعات طولانی خارج از خانه هستند داشتن یک کیف باکیفیت می تواند به آنها کمک کند که وسایلی را که نیاز دارند به راحتی حمل کنند.

 

 

تعریف کیف رودوشی

کیف رودوشی یا کیف دوشی یا کیف کراس بادی مخصوصا کیف دوشی چرم را با نام messenger bag می شناسند و یکی از پرکاربردترین کیف های مردانه و زنانه است که نسبت به کیف های دستی اندازه ی کوچکتری دارد البته امروزه در سایزهای مختلفی تولید می شود.
 

کیف دوشی دارای یک بند بلند است که بر روی شانه قرار می گیرد و این کیف های دارای اندازه ای متوسط، کوچک و یا بزرگ هستند که حتی در بزرگترین اندازه هم به راحتی حمل می شود و از دیگر کیف ها اندازه ی کوچکتری دارند و حمل آنها آسان تر است و حتی می توان به صورت دستی هم آنها را حمل کرد.

 

 

ساختار کیف های دوشی

ساختار این کیف ها به گونه ای است که یک بند به روش های مختلفی از جمله یراق، دوخت و .... به کیف متصل می شود و روی شانه قرار می گیرد و فرد می تواند بدون دخالت دست آن را به راحتی حمل کند. بند کیف های دوشی می تواند عریض، نازک، بلند و یا کوتاه باشد و اکثر قابل تنظیم است و می توانید به اندازه ی دلخواه آن را تنظیم کنید.
 

راهنمای خرید کیف دوشی مردانه

 

مدل های کیف دوشی

در بخش محصولات، قسمت آقایان می توانید کیف کراس بادی را انتخاب کنید و انواع کیف های دوشی تولیدی پرچرم را مشاهده کنید. کیف های تولیدی برای آقایان این روزها دارای ظاهری جذاب و زیبا است و در رنگ های متنوعی تولید می شود. کیف های دوشی مردانه می توانند از جنس های مختلفی تولید شوند که جنس چرم آنها معمولا محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی است.

 

 

استفاده از کیف دوشی مردانه 

کیف دوشی یکی از رایج ترین مدل های کیف مورد استفاده اقایان می باشد زیرا سبک است و می توانید آن را به صورت کج هم استفاده کنید و در هنگام دوچرخه سواری، مسافرت و طبیعت گردی کاربرد بسیاری دارد و حتی در مدل های کوچک آن هم می توانید وسایل گوناگونی از جمله گوشی موبایل، کلید،عینک و دسته کلید و ... را قرار دهید و کار شما را بسیار آسان می کند.
 

 

 

مشخصات کیف دوشی چرمی

کیف های چرم اصل دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید. کیف های چرم همیشه مد هستند و هیچ گاه از مد نمی افتد. بخش زیادی از دوام کیف به نوع چرم آن بستگی دارد. بهتر است چرمی را انتخاب کنید که طبیعی و باکیفیت باشد و بوی چرم اصل بدهد و حتما از فروشگاه های معتبر کیف چرم را خریداری کنید. حتما به بند کیف دقت کنید که هم قابل تنظیم باشد و هم اینکه مانند خود کیف جنس آن چرمی باشد. تودوزی کیف را حتما بررسی کنید و مطمئن شوید که دارای ساختار خوبی است. یراق آلات به کار رفته در کیف باید همگی باکیفیت باشند تا کیف شما دوام و کارایی داشته باشد و گرنه زیاد عمر نخواهد کرد.
 

زیپ کیف و همچنین مگنتی که به وسیله ی آن کیف باز و بسته می شود را به دقت بررسی کنید که جنس و کیفیت خوبی داشته باشد. همه ی این مسائل در انتخاب کیف دوشی چرم بسیار مهم است و باید در خرید به این نکات دقت کنید. کیف های دوشی معمولا دارای یک دسته هم هستند که می توانید به صورت دستی کیف را حمل کنید. حتما دسته کیف را چک کنید و از کیفیت و پهنای آن مطمئن شوید.

 

کیف های دوشی چرم دارای رنگ بندی محدودی هستند و اکثر دارای رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی هستند. اگر کیف را برای محیط رسمی خریداری می کنید از رنگ های تیره بهره ببرید و اگر می خواهید در مکان های غیر رسمی از کیف استفاده کنید می توانید رنگ های روشن تر را انتخاب کنید.

 

کیف دوشی چرم مردانه

 

خرید کیف دوشی چرم مردانه


رنگ کیف دوشی

رنگ کیف یکی از مهم ترین مولفه های آن است و می توانید آن را با دیگر اجزای استایل تان ست کنید و آراستگی و جذابیت شما را افزایش می دهد. رنگی را انتخاب کنید که بتوانید با بیشتر لباس هایتان آن را ست کنید و از این بابت مشکلی نداشته باشید. رنگ قهوه ای و مشکی اکثرا مورد انتخاب آقایان می باشد زیرا هم با تیپ رسمی قابل استفاده است و هم با تیپ راحتی و اسپرت.
 

سایز کیف

حتما سایزی را استفاده کنید که نه تنها حمل آن برای شما آسان باشد بلکه وسایل مورد نیازتان هم در آن به راحتی قرار بگیرد و مشکلی از این بابت نداشته باشید. حتما شغل تان را در نظر بگیرید و نسبت به کاری که هر روزه انجام می دهید کیف مناسب خود را خریداری کنید.

 

جنس کیف

یکی از مهم ترین عوامل هنگام خرید کیف دوشی مردانه جنس و مواد سازنده آن است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. آقایان بیشتر از خانم ها بیرون از خانه هستند و معمولا یک کیف را برای سال های متمادی استفاده می کنند به همین دلیل بهتر است کیف باکیفیتی را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری داشته باشد. دو نوع از بهترین پارچه ها برای ساخت کیف دوشی را در ادامه بررسی می کنیم:

 

کیف دوشی چرم

چرم بهترین متریال برای کیف دوشی است و ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاومتی که دارد سال ها قابل استفاده است. تنها عیبی که دارد این است که بوی حاصل از تعریق را به خود جذب می کند که راه حل آن این است که ماهی یک بار کیف را با روغن های طبیعی تمیز کنید.

 

کیف دوشی برزنت

برزنت هم یکی از پارچه های ضخیم و بسیار با دوام است که برای کیف های دوشی به کار می رود. در صورتی که برزنت با مواد مصنوعی پی وی سی پوشانده شود خاصیت ضدآب می گیرد و می توانید در روزهای بارانی هم از کیف استفاده کنید.

 

کیف رودوشی چرم مردانه

 

تناسب با قد و وزن فراموش نشود

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید کیف باید به آن دقت کنید تناسب کیف دوشی با وزن و قد شماست. اگر شما جزو افراد قد بلند هستید دست شما در انتخاب باز است و می توانید انواع کیف دوشی در اندازه های مختلف را خریداری کنید.. اما اگر جزو افراد قد کوتاه هستید باید کیفی را انتخاب کنید که دسته کوتاه تری داشته باشد و حتما دارای تنظیم ارتفاع باشد تا بتوانید آن را کوتاه کنید.

 

افرادی که بالاتنه بزرگتری دارند کیف دوشی را بلندتر انتخاب کنند و افراد دارای پایین تنه بزرگتر کیف دوشی را کوتاه تر در نظر بگیرند تا توجه دیگران را از پایین تنه دور کنند.
 

برگشت به بالا