با سری دوم آموزش کار با انواع سنبه ها در خدمت شما هستیم. جدای از اینکه سنبه های دایره ی شکل انواع مختلفی دارند که در سری اول مطرح شد، سنبه های دیگری نیز وجود دارد. ما در کارگاه پرچرم در تلاش هستیم تا با ویدئوهای آموزشی به شما کمک کنیم که با چرم دوزی و کیف دوزی آشنا شوید و بتوانید برای خود کسب و کاری ایجاد کنید و به درآمد خوبی برسید. چرم دوزی هم مانند هر کار دیگری دارای اصولی می باشد که با رعایت این اصول می توانید کیف چرم زیبا و با کیفیتی را تولید کنید و به فروش برسانید.

 

 

آموزش کار با انواع سنبه 

سنبه شیارزن، سنبه صاف در اندازه های مختلف 8، 12 و ...،که شیارهای صافی را بر روی چرم ایجاد می کند، سنبه هلال زن که به قطر 10 میلیمتر می باشد، سنبه شماره 8 هلال زن که قطر نیم داره 8 میلیمتر می باشد.

 

سنبه شیارزن بیضی فرم که داخل چرم را خالی می کند، به طور مثال شما می خواهید بر روی یک کیف حلقه نیم گرد و یا حلقه مستطیلی شکل نصب کنید که بند بلند کیف را از آن رد کنید، می توانید از این سنبه ها استفاده کنید که دارای اندازه های مختلفی می باشد. سنبه شیارزن بیضی فرم 5 میلیمتر، 12، 1، 18 و ... که برای حلقه نیم گرد و یا حلقه مستطیلی استفاده می شود.

 

در کارگاه چرم دوزی وسایل و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که شما باید قبل از دوخت کیف با آنها آشنا شوید تا بتوانید کارتان را به بهترین شکل انجام دهید. اگر دوست دارید انواع شیارهایی که سنبه ها ایجاد می کنند و روش کار با سنبه ها را بیشتر و بهتر درک کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید تا کار با انواع سنبه ها برای شما راحت تر شود.

 

 

برگشت به بالا