در این مطلب ادامه آموزش دوخت کیف پول چرم جیبی را قرار داده ایم که می توانید با دیدن این آموزش قدم به قدم مراحل ساخت یک کیف پول چرم جیبی را مشاهده کنید و انجام دهید و بتوانید یک کیف پول جیبی چرم زیبا داشته باشید که دست دوز خود شما می باشد و هنگام استفاده از آن لذت ببرید.

 

آموزش دوخت کیف پول چرم جیبی 

 

سمت داخلی چرم را به خوبی به چسب آغشته می کنیم و سپس چرم را روی آستری قرار داده و برش می زنیم، با سلیقه و ظرافت این کار را انجام می دهیم تا کار نهایی کیفیت مطلوبی داشته باشد. با استفاده از سنبه چرم را بر روی آستری به خوبی می کوبیم تا بهم بچسبند. برای جاکارتی ها حتما باید آستری درست کنیم، جاکارتی 5 سانت و نیم ارتفاع و 8 سانت و نیم طول دارد و باید کیسه درست کنیم و آستری ها را به اندازه کیسه ها برش بزنیم و نصب کنیم. 6 عدد جای کارت داریم و ما آستری را به ارتفاع 9 و نیم و عرض 9 برش می زنیم، عرض 9 برای برش و ارتفاع 9 و نیم برای جای کارت.

 

روش نصب به این صورت است که کل کار را چسب می زنیم و لبه های آستری 9 سانتی را چسب می زنیم و مماس به مماس جای کارت ها می چسبانیم و چون در گوشه های کیف هلال داشتیم باید بعد از نصب جاکارتی ها گوشه های کیف را دوباره برش بزنیم. در وسط به وسط دو برش، لبه ی آستری را می چسبانیم تا جای کارت درست شود. این روال را تا نصب تمامی جاکارتی ها ادامه می دهیم.

 

آموزش ویدئویی این مرحله از ساخت کیف پول چرم جیبی را در ادامه قرار داده ایم که می توانید این ویدئو را مشاهده کنید و با مراحل ساخت یک کیف پول چرم آشنا شوید.

 

 

برگشت به بالا