در این مطلب از سایت پرچرم آخرین قسمت از آموزش دوخت کیف پول چرم را برای شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. اگر ویدئوهای قبلی را دیده باشید، می دانید که دیگر به انتهای کار دوخت کیف پول چرم رسیده ایم و در ویدئوی آموزشی که در انتهای مطلب قرار داده ایم می توانید آخرین مرحله را مشاهده کنید.

 

آموزش دوخت کیف پول چرم

دو سمت رو لبه ها را چسب زده ایم. وسط را دوخت نمی زنیم .برای چرم اصلی سه و نیم سانت فاصله می گذاریم و برای این کار دو و نیم سانت. دو کار را روی هم مماس می کنیم دقیقا تا لبه ی کار.لبه ها را بهم می دوزیم و دو قسمت باقیمانده را بهم می دوزیم.

 

نخ های اضافی را می بریم و لبه ها را حتما رنگ لبه می زنیم و اجازه می دهیم کار خشک شود. کیف پول ما در این مرحله کاملا آماده است و می توانید کارت های اعتباری را داخلش قرار دهید. این کار بسیار جذاب و زیبا شد و می توانید در منزل آن را تهیه کنید و به کسی که دوستش دارید هدیه دهید و او را خوشحال کنید.

 

دوخت کیف چرم اصلا سخت نیست و با تکرار و تمرین و توجه به جزئیات و رعایت نکاتی که در ویدئوهای آموزشی گفته می شود می توانید به راحتی انواع کیف پول چرم را در منزل بدوزید و استفاده کنید و یا حتی پس از مدتی آنها را به فروش برسانید. رعایت ظرافت و تمیزی در چسباندن چرم ها به آستری و همچنین دوخت و رنگ لبه به شما کمک می کند که در نهایت کاری شیک و زیبا را تهیه کنید.

 

 

برگشت به بالا