خرید پافر در فصل پاییز و زمستان بسیار مرسوم است و چند سالی است که این محصول به یکی از ترندهای پوشاک در بین دختران و زنان جوان تبدیل شده است و انواع پافرهای کوتاه و بلند در رنگ بندی و جنس و طرح موجود است و به فروش می رسد. همه افراد در خرید لباس زمستانی و پاییزی مرتکب اشتباهاتی می شوند که ما در این مطلب از سایت پرچرم با بیان کردن نکاتی، شما را از این اشتباهات آگاه می کنیم تا خریدی مناسب داشته باشید.

 

تعریف پافر

پافر نوعی از جلیقه است که برای محافظت از سرما مورد استفاده قرار می گیرد. جلیقه ها سال های سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب کوتاه بوده اند و به این دلیل مدل جدید، پافر نامیده شده است زیرا بلندتر از جلیقه است و همچنین جنس های مختلی دارد و مانند کاپشن از نفوذ باران جلوگیری می کند و همچنین استایل شما را جذاب تر نشان می دهد.

 

 

بررسی جنس و دوخت پافر

پافرها معمولا دارای یک لایه ی بیرونی از جنس پلی استر یا نایلون هستند که ضدآب است و مانند بارانی عمل می کند. در داخل این جلیقه یا پافر پشم شیشه یا پر اردک و یا متریال های دیگر و همچنین هوا قرا دارد. نوع مواد به کار رفته در داخل این محصول باعث می شود که مانند یک بادگیر عمل کند و شما را گرم تر نگه دارد.

 

پافر شیک

 

این لباس زمستانی گرم را می توانید در هر مکانی بپوشید و به دلیل اینکه زیر پافر باید هودی یا لباس آستین بلند گرم بپوشید می توانید در مکان های بسته پافر را از تن خارج کنید تا به تعادل گرمایی برسید و همین مورد باعث محبوبیت این مدل از لباس گرم شده است.

 

اشتباهات رایج در انتخاب و خرید پافر

 

رنگ پافر 

برای خرید پافر بهتر است رنگ های خنثی را خریداری کنید زیرا استایل شما را جذاب تر نشان می دهد و به راحتی با دیگر لباس ها و یا هودی شما ست می شود. استفاده از رنگ های تیره و یا نئونی توصیه نمی شود اما باز هم کاملا سلیقه ای است و استفاده از رنگ های روشن و خنثی گزینه بهتری می باشد زیرا دست شما را در ست کردن باز می گذارد. استفاده از رنگ های جیغ هم برای نوجوان و افرادی که دوست دارند متفاوت به نظر برسد کاملا مناسب است.

 

 

توجه کامل به نوع دوخت پافر

دوخت البسه نقش به سزایی در زیبایی و همچنین در عملکرد آنها دارد. در خرید این محصول سعی کنید انواعی را انتخاب کنید که دوخت عمودی، یا زیپ غیرمتقارن و یقه برش خورده داشته باشد. این عوامل مانند عایق در برابر سرما عمل می کند و پوست شما را محافظت می کند که اکثر افراد در خرید به این نکته کلیدی توجه نمی کنند.

 

پافر دخترانه جدید

 

فرم پافر

بهتر است پافری را انتخاب کنید که در قسمت کمر تنگ باشد زیرا هم کمر را گرم تر نگه می دارد هم شما را لاغرتر و خوش فرم تر نشان می دهد. استفاده از پافرهای راسته شما را چاق تر نشان می دهد، قطعا دوست ندارید اینگونه به نظر برسید. همچنین حتما پافری را انتخاب کنید که کلاه داشته باشد و کلاه آن زیپی باشد که در صورت لزوم بتوانید آن را به پافر وصل کنید یا از آن جدا کنید. در شرایط هوایی بارانی و برفی داشتن کلاه می تواند شما را از سرما و خیس شدن محافظت کند.

 

 

اصول ست کردن را در نظر بگیرید

حتما به ست بودن پافر با دیگر لباس هایتان توجه کنید. استفاده از پیراهن یا هودی و همچنین شلوار و پوتین با پافر بسیار ترند است. بهتر است از شلوارهای راسته و تنگ برای زیر پافر استفاده کنید و از پوشیدن شلوارهای گشاد خودداری کنید زیرا ظاهر زیبایی نخواهد داشت. برای پیراهن یا هودی که قرار است زیر پافر بپوشید سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده کنید تا پافر شما در مرکز توجه باشد و همچنین قابلیت ست شدن با دیگر آیتم های استایل شما را داشته باشد. به هنگام استفاده از پافر به رنگ های جیغ مانند قرمز و ....حتما از هودی هایی به رنگ طوسی، کرم یا سفید استفاده کنید.

 


ست کردن پافر با پوتین یا کفش های ساق دار

اگر دوست دارید استایلی اسپرت داشته باشید از کتونی های ساق دار استفاده کنید که استایل شما را جذاب تر و جوان تر نشان می دهد. اگر می خواهید استایلی شیک تر و کمی نیمه رسمی داشته باشید می توانید  از انوع بوت ها یا نیم بوت ها استفاده کنید. حتما به ست بودن و تناسب رنگی پافر با کیف و کفش تان دقت کنید. استفاده از بوت ها و یا کفش های به رنگ مشکی و قهوه ای برای استفاده بسیار معقول به نظر می رسد و همچنین شما را گرم تر نگه می دارد.

 

مدل جدید پافر زنانه

برگشت به بالا