در این مطلب قصد داریم 5 لباس پاییزی که باید حتما داشته باشید را معرفی کنیم. این ست های پاییزی شما را جذاب تر و خوش استایل تر نشان می دهد و می توانید با این لباس های پاییزی ترند سال 2022 ظاهری متفاوت تر از سال های گذشته داشته باشید. خانم های خوش پوش و شیک با این لباس ها استایل شان را چشمگیر و ایده آل خواهند کرد و قطعا خواهید درخشید.

 

5 لباس پاییزی ترند 2022

 

استایل جلیقه

جلیقه ها دو نوع هستند. نوعی که با کت و شلوار می توان پوشید و نوع دیگری که گشادتر است و دارای رنگ بندی و تنوع جنس است و به صورت اسپرت تر می باشد و می توانید در پاییز و زمستان روی لباس های خود بپوشید و استایل ترندی داشته باشید. از اواخر دهه 1990 جلیقه به عنوان بخشی از استایل روزمره وارد پوشش زنان شد و تا امروز این مورد به خوبی حفظ شده است.

 

جلیقه

 

استایل کت بامبر

این استایل بسیار جذاب و ترند است و بانوان هم می توانند از این آیتم در استایل شان بهره بگیرند. کت های بامبر باید تا روی باسن شما را بپوشاند ولی می توانید نوع کوتاه تر آن را نیز انتخاب کنید. سرآستین های این نوع کت ها نباید از بالای مچ دست شما بالاتر بروند و باید نسبتا سفت باشند، پس اگر سر آستین ها روی دست شما را می گیرد بهتر است نوع کوتاه تر این کت ها را انتخاب کنید.

 

کت بامبر

 

استایل هودی و بلیزر

استایلی که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مخصوصا قشر نوجوان و جوان زیاد از آن استفاده می کنند، استایل هودی و بلیزر است. این استایل از کشورهای اروپایی وارد عرصه مد و پوشاک شده است و برخلاف باور عموم یک استایل خیابانی نیست و ظاهری متداول است که نسل ها را فراتر خواهد برد. یک هودی ساده زیر کت بلیزر بپوشید و تفاوت استایل تان را به رخ بکشید.

می توانید یک هودی سایز با رنگ تیره انتخاب کنید و زیر یک کت بلیزر تیره تر بپوشید. بهتر است هودی شما ساده باشد و طرح دار نباشد تا زیبایی آن دوچندان شود.
 

هودی با بلیزر

 

استایل شکت

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که شکت چیست؟ نوعی لباس است ؟ و یا اینکه نوعی استایل ؟ شکت به نوعی از استایل گفته می شود. ترکیب پیراهن و ژاکت را شکت می گویند و یک استایل پاییزی دلنشین و جذاب است. دو آیتم از لباس های پاییزی داخل کمد را با هم ترکیب کنید و یک استایل بی نظیر به وجود آورید.

یک پیراهن ساده را انتخاب کنید و با یک ژاکت ضخیم که دارای جیب و یا دکمه است به عنوان لباس بیرونی بپوشید. این لایه لایه پوشیدن لباس ها در پاییز بسیار جذاب و ترند می باشد. کت های چهارخانه که کمی ضخیم هستند بهترین انتخاب برای این استایل پاییزی به شمار می روند.

 

شکت

 

استایل کژوآل ترنچ

این نوع کت از اوایل جنگ جهانی اول یکی از جذاب ترین آیتم های مد بوده است و همچنان ترند است. کت ترنچ چون با پارچه گاباردین دوخته می شود بهترین گزینه برای روزهای بارانی است. این کت جذاب و شیک چندین دهه است که انتخاب اصلی بانوان است و رنگ کرم و خاکی آن بسیار جذاب است و با هر نوع لباسی به راحتی ست می شود.

این کت های بلند و جذاب را می توانید با یک هودی و همچنین شلوارهای مام استایل و یا راسته ست کنید. استفاده از این استایل در کنار یک کلاه و شال شیک شما را بسیار جذاب و خوش استایل نشان می دهد.

 

کژوال ترنچ

 

برگشت به بالا