در این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم نکاتی برای خوش تیپی آقایان در پاییز 2022 بیان کنیم که با استفاده از این نکات می توانید استایلی جذاب تر و متفاوت تر داشته باشید و حسابی خوش بدرخشید. خوش تیپ بودن اصولی دارد که باید رعایت شود مانند قواعد ست کردن رنگ ها و یا استفاده از اکسسوری ها و المان های جذاب در استایل. نکته ی اصلی در خوش تیپی این است که بدانید چه لباس هایی را با هم بپوشید و چه لباس هایی با هم پوشیدن شان شما را شلخته و بد تیپ نشان می دهد.

 

آب و هوا از اواسط شهریور رو به سرما می رود و کم کم باید به فکر خرید لباس پاییزی مناسب باشید. معمولا بوتیک ها و فروشگاه های لباس از اواسط شهریور فروش لباس های پاییزی را شروع می کنند و شما می توانید پس از اینکه در مورد خرید لباس ها به جمع بندی رسیدید برای خرید اقدام کنید.

 

خوش تیپی آقایان در پاییز


اگر شما هم مانند دیگر مردان خوش لباس و شیک پوش علاقمند به مد هستید و هر سال سعی می کنید براساس مد و ترند سال لباس بپوشید می توانید با استفاده از نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم در این فصل زیبا تیپ پاییزی مردانه ی شیک و مناسبی را انتخاب کنید.
 

 

استفاده از پارچه مخمل:

استفاده از پوشاک ست را به حداقل برسانید و سعی کنید از آیتم های مختلف با جنس های متفاوت بهره ببرید. کت و شلوار یک دست مخمل قطعا جذابیت زیادی نخواهد داشت. استفاده از کت تک مخمل ساده و یا مخمل کبریتی به تنهایی استایل شما را دگرگون می کند و می توانید با یک شلوار کتان آن را ست کنید.

 

خوشتیپی آقایان در پاییز 2022

 

پیراهن‌های گرافیکی:

این پیراهن ها بیشتر برای تابستان استفاده می شود اما شما می توانید این پیراهن ها را زیر کاپشن خود بپوشید و تیپ مردانه ی زیبایی داشته باشید.استفاده از این سبک و استایل در پاییز که هوا خنک تر است و زیاد سرد نیست به شدت پیشنهاد می شود.

 

خوشتیپی آقایان در پاییز 2022

 

رنگ بی نظیر سفید:

استفاده از رنگ سفید برای پاییز و زمستان کمی غیرمعقول به نظر می رسد چرا که به دلیل بارندگی ممکن است زود کثیف شود. اما استفاده از این رنگ جذاب در پیراهن و یا ژاکت و همچنین کتونی شما را خوش تیپ تر نشان می دهد و استایل شما را جذاب تر می کند.

 

خوشتیپی آقایان در پاییز 2022

 

رنگ سبز تیره یا سبز صدری:

اکثر آقایان در فصل پاییز از رنگ های مشکی، سرمه ای و خاکستری برای لباس های خود استفاده می کنند. اگر دوست دارید در استایل خود جسارت به خرج دهید و متفاوت تر به نظر برسید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ سبز صدری یا تیره در کت و یا کاپشن و یا پیراهن است، که بسیار جذاب است.

 

پیراهن سبز تیره

 

استفاده از لباس های قدیمی:

استفاده از لباس های قدیمی و لباس هایی که روزگاری مد بوده اند هم به نوعی جذاب است. برای اینکه شبیه دیگران نباشید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید می توانید از لباس های قدیمی خود استفاده کنید و آنها را با لباس های جدیدتان استایل کنید و تیپی متفاوت به وجود آورید. اگر دوست دارید تیپ پاییزی مردانه خاص داشته باشید باید از نوستالژی استفاده کنید و المان هایی را در استایل تان استفاده کنید.

 

تیپ مردانه شیک 2022

 

کت و شلوار رنگی:

استفاده از رنگ های پاییزی برای هر تن رنگی بسیار مناسب است و با چهره اکثر افراد همخوانی دارد. استفاده از کت و شلوار به رنگ های مختلف و پاییزی هم می تواند استایلی شیک و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. کت و شلوار اسپرت با تی شرت های ضخیم و گرم گزینه مناسبی برای فصل پاییز است.

 

خوش تیپی مردان در پاییز 1401

 

بافت های متنوع:

لباس های بافت در هر رنگ و مدلی امروزه تولید می شود و نیازی نیست احتیاط خاصی به خرج دهید و می توانید در هر سنی که هستید براساس سلیقه تان لباس بافت مناسبی را انتخاب و خریداری کنید. استفاده از رنگ های خاص مانند زرشکی و یا خردلی در بافت بسیار جذاب به نظر می رسد.

 

نکاتی برای خوش تیپی مردان

 

استفاده از لباس های آزاد:

افرادی که لاغر هستند و دوست ندارند از لباس های چسبان و تنگ استفاده کنند می تواند از لباس های آزاد برای استایل خود بهره بگیرند. استفاده از لباس های لانگ این روزها بسیار ترند شده است و شامل هر جزئی از استایل شما می شود مانند پیراهن، کاپشن، پولیور و ....

 

لباس های آزاد مردانه

 

خوش تیپی آقایان در پاییز با رعایت این نکات قطعا محقق می شود و می توانید استایل های متفاوت و خاصی داشته باشید.اگر علاقه مند هستید بیشتر درباره شیک پوشی در پاییز بدانید حتما بخش اخبار و تازه های سایت را مشاهده کنید.

برگشت به بالا