در این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم نکاتی برای داشتن یک آرایش پاییزی شیک و جذاب را بیان کنیم. آرایش کردن و زیباتر به نظر رسیدن یکی از دغدغه های اکثر خانم هاست، اگرچه بدون آرایش بیرون رفتن هم مشکلی ندارد و همه چیز به علاقه و نظر شما بستگی دارد. در فصل پاییز می توانید آرایش تان را با تم رنگی این فصل هماهنگ کنید تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسید.

 

استفاده از آرایش تیره و یا آرایش ملایم رابطه مستقیمی با علایق شما دارد، البته می توانید در این فصل مدل های جدید میکاپ را امتحان کنید و کمی متفاوت تر از قبل باشید، مطمئن باشید این تغییر خودتان را نیز شگفت زده می کند.

 

نکات آرایش پاییزی برای خانم ها

 

تابستان فصل استفاده از رنگ های روشن و آرایش های جیغ و براق بود و البته سادگی و استفاده از یک برق لب هم کفایت می کرد. در فصل پاییز باید از آرایشی استفاده کنید که شما را جذاب تر نشان دهد و این کمک می کند که استایل شما هم بهتر دیده شود. در فصل پاییز به دلیل سرمای هوا و همچنین خشکی پوست باید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید تا طراوت و شادابی پوست شما را حفظ کند.

 

آرایش تیره پاییزی

 

در فصل پاییز بهتر است از رژگونه قرمز و یا صورتی استفاده نکنید زیرا پوست شما را مات و خشک نشان می دهد. استفاده از رژگونه به رنگ کرمی و یا بولد و ترکیب کردن آن با کرم پودر می تواند حالت طبیعی و ملایم به گونه های شما بدهد و گونه های شما بیش از حد عروسکی و صورتی نخواهد شد. نکته مهم این مدل میکاپ این است که اندگی رنگ و درست ترکیب کردن آن می تواند زیبایی صورت را چندین برابر کند.

 

این نکته نه تنها برای فصل پاییز بلکه همیشه باید رعایت شود تا سلامت و شادابی پوست شما حفظ گردد. هرگز بدون پاک کردن کامل آرایش پوست به رختخواب نروید. ابتدا با میسلار واتر آرایش خود را به طور کامل پاک کنید و بعد از استفاده از تونرها و پاک کردن کامل پوست از آرایش، به رختخواب بروید. استفاده از یک مرطوب کننده یا آبرسان قوی در فصل پاییز برای پیشگیری از خشکی پوست صورت به شدت توصیه می شود.

 

از آرایش های درخشان و براق در فصل پاییز خودداری کنید، همانطور که در ابتدای مطلب بیان کردیم استفاده از آرایش های براق مناسب فصل تابستان است. در فصل پاییز استفاده از رژلب تیره جذابیت و زیبایی شما را دو چندان می کند. قرمز، زرشکی و بنفش تیره انتخاب مناسبی برای رژلب هستند.

 

آرایش رنگی پاییزی

 

استفاده از خط چشم رنگی هم در فصل پاییز بسیار ترند و جذاب است. خط چشم سفید و یا آبی و حتی نارنجی در این فصل به زیبایی شما می افزاید. استفاده از خط چشم تیره مشکی هم مانند دیگر فصل ها مناسب است و می توانید یک خط چشم مشکی را با یک رژلب قرمز ست کنید. اگر دوست دارید چشمانتان مرکز توجه باشد می توانید از رژلب گلبهی و یا صورتی و حتی رنگ های نود استفاده کنید.

 

برای استفاده از نکات آرایشی جدید و استفاده از یک سبک جدید آرایش به خودتان زمان بدهید و کم کم می توانید آرایش دلخواه تان را انجام بدهید. هرگز در آرایش کردن عجله نکنید که قطعا نتیجه کار خوب نخواهد شد.

 

خط چشم دنباله دار یکی از ترندهای آرایشی پاییزی است که می توانید آن را امتحان کنید. اگر تاکنون از خط چشم های دنبال دار استفاده نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم در فصل پاییز حتما اینکار را انجام دهید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

 

خط چشم دنباله دار

 

مدل های آرایشی جدید را حتما امتحان کنید. اگر از مژه مصنوعی تا به حال استفاده نکرده اید حتما در این فصل از آن استفاده کنید. رژهای تیره تا نود را امتحان کنید و سعی کنید از مدل آرایشی استفاده کنید که بیشترین احساس راحتی را با آن داشته باشید. همچنین برای استفاده از یک مدل و یا سبک جدید آرایشی حتما مدت زمان مناسبی را به تمرین اختصاص دهید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

 

استفاده از تناژ شکلاتی در آرایش چشم را فراموش نکنید. سایه های شکلاتی از طیف تیره تا روشن را در نظر بگیرید و امتحان کنید کدام رنگ بیشتر با چشمانتان هماهنگی دارد. مژه ها را حتما ریمل بزنید و سعی کنید آرایش چشم کاملی داشته باشید.

 

رژلب تیره

 

استفاده از رژگونه صورتی را در این فصل محدود کنید و سعی کنید با استفاده از کرم پودر تیره تر، به گونه هایتان رنگ و جلا بدهید. سایه های تیره تر بر روی گونه در این فصل شما را جذاب تر نشان می دهد و همچنین می توانید در یک آرایش تیره، رژگونه را فاکتور بگیرید و فقط چشم ها و لب هایتان را آرایش کنید.

 

استفاده از رنگ های خنثی و نود همیشه مد است و چهره شما را شیک تر نشان می دهد. رنگ خنثی هرگز از مد نمی افتد و همیشه جذابیت و گیرایی خاصی دارد.

برگشت به بالا