در این مطلب از سایت پرچرم قصد داریم نصب یراق شاخک دار بر روی چرم را آموزش دهیم. امیدواریم این مطلب و این آموزش هم مانند دیگر آموزش های تهیه شده در کارگاه چرم دوزی کیف پرچرم مورد استفاده و استقبال شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد. لطفا ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید. ویدئوی آموزشی نیز در انتهای مطلب قرار داده شده است.

 

یراق شاخک دار

منظور از یراق شاخک دار، دو شاخی است که پشت یراق ها قرار دارد. مگنت، قفل و یا هر قطعه ی دیگری ممکن است از این شاخک ها داشته باشند. همچنین استپ های کف کیف هم از نوع یراق های شاخک دار هستند. اندازه معمول شاخک ها 5 میلیمتر است و فاصله ی دو شاخک از یکدیگیر 9 میلیمتر می باشد. برای مثال در مگنت این فاصله 9 میلیمتر است اما ممکن است برای یراق دیگری این فاصله متفاوت باشد. فاصله دو شاخک در یراق قفل رمزدار بسیار بیشتر و بزرگتر است و به دو سانت هم می رسد.

 

نصب یراق شاخک دار

برای نصب باید ابتدا بر روی چرم شیار ایجاد کنیم و فاصله ی 9 میلیمتری آن را هم ایجاد می کنیم، سپس مگنت را داخل شیارهای ایجاد کرده قرار می دهیم و سپس از تقویت کننده استفاده می کنیم. دو نکته کلیدی برای نصب وجود دارد مورد اول اینکه شاخک ها حتما رو به بیرون جمع کنید و هرگز آنها را رو به داخل جمع نکنید و نکته دوم اینکه برای اینکه شاخک ها در جای خود ثابت باشد حتما مقداری چسب بر روی آنها بزنید. سپس آستری را روی آن قرار می دهیم و به این صورت ماندگاری کار بسیار بالا می رود.

 

اگر دوست دارید نحوه کار را ببینید و بهتر یاد بگیرید حتما ویدئوی زیر را پخش کنید و مشاهده کنید و به صورت کامل روش نصب انواع پرچ شاخک دار را به آسان ترین روش به شما آموزش می دهد.

 

 

برگشت به بالا