در این مطلب از سایت پرچرم می خواهیم آموزش ساخت جاسوئیچی چرم را برای شما همراهان گرامی قرار دهیم و روش و اصول این کار را به شما یاد دهیم تا بتوانید با تکه های یک کیف چرم کهنه جاکلیدی چرم و یا جاسوئیچی چرم شیک و جذاب تهیه کنید و از استفاده کردن آن لذت ببرید.کیف چرمی که دیگر مورد استفاده شما نیست می توانید برش بزنید و با تکه های به دست آمده کیف، جاکارتی، جاکلیدی و حتی کیف پول چرم درست کنید.

 

آموزش ساخت جاسوئیچی چرم

در مطالب قبلی آموزش یک مدل جاکلیدی چرم را برای شما عزیزان قرار دادیم و امروز می خواهیم روش درست کردن یک جاسوئچی چرم که با یک دکمه باز و بسته می شود را به شما آموزش دهیم. دو سمت چرم را چسب می زنیم و اجازه می دهیم چسب خشک شود و بعد از آن، دو تکه را بهم میچسبانیم. طرفین کار را صاف برش می زنیم و زایده های کار را حذف می کنیم و عرض کار را انتخاب می کنیم، دو سانت، دو سانت و نیم و .. که ما دو سانت و نیم را انتخاب می کنیم.

 

مقدار بلندی جاسوئیچی را به اندازه دلخواه برش می زنیم و قد 23 سانت برای یک جاسوئیچی کافی می باشد و بقیه را برش می زنیم. با استفاده از یک خط کش هلال گوشه های کار را تمیز می کنیم ما این کار را با هلال 8 میلیمیتر انجام می دهیم. مطابق فیلم آموزشی جایی که قرار است دکمه را بزنیم، سوراخ می کنیم و بخش مادگی را در روی کار قرار می دهیم و بعد بخش دیگر دکمه را هم نصب می کنیم و بعد از آن باید رنگ لبه بزنیم که این کار دلخواه می باشد.

 

این جاسوئیچی را می توانید داخل کمربند قرار دهید و یا کل کلیدها و جاسوئیچی خود را داخل آن قرار دهید. آموزش ساخت این جاسوئیچی چرم را می توانید در ادامه این مطلب از سایت پرچرم مشاهده کنید. از اینکه همراه ما هستید بسیار خوشحال و سپاسگزاریم.

 

 

برگشت به بالا