خرید کیف برای عید نوروز 1402 از همین زمان که یک ماهی به شروع سال جدید زمان باقی مانده است یکی از دغدغه های اصلی خانم ها و دختران جوان می باشد. برای داشتن یک استایل شیک و بی نقص داشتن یک کیف مناسب بسیار ضروری است. کیف هم یک اکسسوری جذاب است که استایل تان را تکمیل می کند و هم وسایلی را که مورد نیاز دارید می توانید در آن قرار دهید.

 

خرید کیف چرم برای عید نوروز یک پیشنهاد عالی و وسوسه برانگیز است زیرا کیف چرم دارای جذابیت و زیبایی بی نظیری است و استایل شما را نه تنها تکمیل می کند بلکه ظاهر شما را شیک تر و گران تر نشان می دهد.

 

 

راهنمای خرید کیف برای عید 1402

 

همه ی کیف های وارداتی کیفیت خوبی ندارند

این یک حقیقت است که همه ی کیف هایی که وارد می شوند کیفیت بالایی ندارند و اکثر کیف ها دارای کیف پایین و یا متوسطی هستند و کارهای ایرانی موجود در بازار دارای کیفیت بسیار بالاتری هستند و حتی می توانند تضمین کیفیت محصول را نیز انجام دهند.

خرید کیفی که در داخل تولید شده است و دارای برند است خیلی بهتر از خرید کیف های وارداتی تقلبی می باشد و سعی کنید از برندهای ایرانی موجود در بازار خریدتان را انجام دهید.

 



سبک پوشش و استایل و تناسب آن با کیف 

سبک پوشش و استایل هر فردی متفاوت است و باید سعی کنید با توجه به نوع استایل و سبک پوشش تان یک کیف مناسب انتخاب و خریداری کنید.

 

 

در نظر گرفتن اندازه و فرم بدن برای خرید کیف

حتما باید در هنگام خرید کیف اندازه و فرم بدن تان را در نظر بگیرید. اگر لاغر هستید و جثه ظریفی دارید بهتر است از خرید کیف های بزرگ خودداری کنید زیرا پشت کیف پنهان خواهید شد و استایل زیبایی نخواهید داشت.

 

اگر چاق هستید بهتر است از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنید و کیف های متوسط و یا بزرگ را انتخاب کنید و حتی انتخاب کیف های خیلی بزرگ برای شما مناسب نمی باشد زیرا شما را درشت تر و چاق تر نشان می دهد. اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید از کیف های دوشی کوچک استفاده کنید که قد شما را بلندتر نشان می دهد.
 

 

 

توجه به رنگ و جنس کیف

برای خرید یک کیف مناسب باید حتما تنالیته رنگی استایل تان را درنظر بگیرید و حتی باید به جنس کیف هم توجه کنید که با دیگر آیتم های استایل تان مانند کفش و .. همخوانی داشته باشد.
 استفاده از رنگ های خنثی مانند مشکی،کرم، طوسی برای کیف بسیار مناسب می باشد زیرا می توانید با دیگر اجزای استایل تان آن را به راحتی ست کنید. سعی کنید ست متفاوتی داشته باشد و همیشه کیف و کفش را با هم ست نکنید.

 

 

کیف کلاسیک بهترین انتخاب است

کیف های کلاسیک همیشه مد هستند و هیچ زمان دمده نمی شوند و می توانید یک کیف را برای سال ها استفاده کنید. کیف چرم به دلیل کیفیتی که دارد سال ها قابل استفاده است. کیف های دستی و دوشی به رنگ خنثی تهیه کنید که سالها بتوانید از آن استفاده کنید و درگیر مد بودن و یا نبودن آن نشوید.

 

 

خرید کیف عید نوروز 1402

میتوانید از فروشگاه هایی که کیف های برند دارند خریدتان را انجام دهید و یا در حراج خرید کنید، پیش از خرید از اصالت کالا و کیفیت آن مطمئن شوید و دوخت و جنس و یراق آلات کیف را حتما به دقت بررسی کنید تا جنس تقلبی و بی کیفیت را به جای کیف اصل نخرید.

 

 

چیزی بخرید که ارزش خرید داشته باشد

برای خرید کیف مناسب عید نوروز سعی کنید کیف های چرم را انتخاب کنید زیرا ارزش پولی که میپردازید را دارد و سال ها برای شما قابل استفاده می باشد. سعی کنید از اصالت و کیفیت کیف چرم مطمئن شوید و از برندها و فروشگاه های معتبر خرید کنید. کیف چرم یکی از اکسسوری های بسیار جذاب است که می تواند ظاهر شما را شکیل تر و گران تر نشان دهد.

 

 

برگشت به بالا